• یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401101106360
  • خبرنگار : 71518

یک روایت از شب خروج لوکادیا از ایران/ تلاش نافرجام سروش رفیعی!

یک روایت از شب خروج لوکادیا از ایران/ تلاش نافرجام سروش رفیعی!

پیش از ترک ایران توسط مهاجم هلندی پرسپولیس، سروش رفیعی تلاش زیادی انجام داده بود که او از رفتن را منصرف کند.

به گزارش ایسنا، یورگن لوکادیا دو روز پیش از داربی تهران به یکباره تصمیم گرفت ایران را ترک کند و با وجود اینکه به خاطر مشکلات مالیاتی اجازه خروج از کشور را نداشت، به فرودگاه رفت و بعد از ساعت‌ها انتظار با حل شدن مشکلش توانست ایران را ترک کند.

زمانی که لوکادیا در فرودگاه بود تا مشکل خروج از کشورش حل شود، سروش رفیعی که ارتباط خوبی با این بازیکن داشت، در تماسی با او خواست که در تصمیمش تجدید نظر کند و درایران بماند چراکه ترک ایران آن هم دو روز مانده داربی از نظر رفیعی کاری به دور از اخلاق بود. با این حال در این مکالمه لوکادیا به سروش رفیعی وعده داد که حتما بازخواهد گشت و قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد. لوکادیا گفته بود: "اگر می‌خواستم بروم و برنگردم، در تعطیلات لیگ که به کشورم رفته بودم، دیگر برنمی‌گشتم."

با این حال تلاش‌های هافبک پرسپولیس بی نتیجه ماند و لوکادیا ایران را ترک کرد و بعد از آن رسما قرارداد خود را فسخ کرد تا دیگر امیدی به بازگشتش نباشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۱ ۱۶:۲۵

این تیمهای ایرانی هم فقط ابروی خودشان و کشور را میبرند! عادت بسیار بدی شده برای مربیان تیمهای فوتبال ایران! نه پول کافی دارند برای پرداخت دستمزدها و نه آبرو تیم برایشان مهم است!

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۱ ۱۹:۲۰

اساسا پولی شدن (اصطلاحا حرفه ای شدن) فوتبال ایران در عصر جمهوری اسلامی، اشتباه بزرگی بود! اینکار ضربات سنگینی به اخلاق ورزشی نسل های جوان پس از انقلاب زد، سرمایه های زیادی را از کشور نابود کرد، سوداگری را بر ورزش فوتبال حاکم نمود، و معضلات سیاسی امنیتی برای کشور (با توجه به جایگاه خاص ایران در منطقه ‌جهان) وارد کرد؛ ‌در نهایت اهرم فشار سیاسی و نفوذ هم بدست غربی ها (عمدتا اروپایی ها) داد …

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۰۱:۰۳

رفتن لوکادیا بخاطر حاشیه های که خود یحیی گل‌ محمدی و چند نفر دیگه در تیم درست کردن بود