• دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401101207087
  • خبرنگار : 71234

اسماعیلی: مجلس تا هفته آینده وارد بررسی جزئیات طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌شود

اسماعیلی: مجلس تا هفته آینده وارد بررسی جزئیات طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌شود

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، طرحی و حجمی در طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر داد و گفت که مجلس حداکثر تا هفته آینده وارد بررسی جزییات طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌شود.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره زمان بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور مجلس و نوبت رسیدگی صحن علنی قرار دارد.

وی ادامه داد: طبق آخرین صحبتی که بنده و آقای عیسی‌زاده رییس کمیسیون اجتماعی با رییس مجلس داشتیم، قرار شد بعد از اتمام بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه، مجلس وارد بررسی جزییات طرح ساماندهی کارکنان دولت شود.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق قول هیات رییسه و آیین نامه داخلی مجلس، جزییات طرح ساماندهی کارکنان دولت در هفته جاری و یا حداکثر هفته آینده در مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به تصویب کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس گفت: در این طرح نیروهای شرکتی‌، حجمی‌ و طرحی تبدیل به قرارداد کارمعین می‌شوند. همچنین عناوین مشابه دیگری در این طرح آمده تا همه تبدیل به قرارداد کارمعین شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۱۲:۲۴

با سلام چرا کمیسیون اجتماعی در مورد آخرین وضعیت طرح نقل و انتقال سوابق بیمه و بازنشستگی اطلاع رسانی نمی کند؟

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۱۲:۲۴

سلام بر همه دست اندرکاران ماها که با مدرک دکتری و فوق لیسانس بعد از 12 سال و دوبار آزمون هنوز کارمعین هستیم چی میشه قراردادمون؟

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۱۳:۵۱

سلام کارمندان قراردادی هم باید رسمی بشن. خواهشان پیگیری کنید. این حقوق‌های های چندر غاز...... لطفا به کارمندان قراردادی هم توجه کنید ممنون.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۱۴:۱۳

پس قرارداد کار معین های بالای بیست سال سابقه چی میشن

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۱۷:۳۰

با سلام خسته نباشید ازمجلس ودولت محترم انتظارداریم طرح ساماندهی نیروهای پیمانکاری را تصویب کنند تابی عدالتی در پرداخت حقوق ازمیان برود ودست پیمانکار مفت خور درادارات از میان برداشته شود ودل چندین خانواده از این ملت خوشحال شود

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۲۲:۳۶

سلام به نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی به خصوص اعضای کمیسیون اجتماعی که این مدت زحمات زیادی کشیدن تا طرح ساماندهی کارکنان دولت به سرانجام برسد و عدالت بین کارکنان ایجاد شود دعای خیر براشون داریم خداوند اجرشان دهد.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۲۳:۱۸

سلام و عرض ادب و احترام، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق ها، طبق قانون حقوق ها باید بر اساس تورم واقعی که الان بالای 60 درصد شده و خط فقری که الان بالای 18 میلیون شده افزایش پیدا کند، این حقوق‌های کم جوابگوی ده روز زندگیه، حقوق‌ها ریالی شده هزینه ها دلاری، خواهشان رسیدگی بفرمایید. ممنون.

avatar

این داستان همچنان ادامه دارد

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۳ ۰۳:۱۴

والا اصلا چشممون آب نمیخوره که این طرح سر بگیره.مافیای پیمانکار انقد قدرت دارن که حتی نماینده های محترم مجلس هم زورشون نمیرسه.پس کی دیگه دوساله منتظریم خسته شدیم از دست این پیمانکاراتوروخدا کاری بکنید

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۵ ۰۸:۲۴

قراردادی های تبصره ۴ مشاغل کارگری چی؟