• دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401101207095
  • خبرنگار : 50093

سرمربی نیان الکترونیک مشهد:

هیچ قولی برای حفظ جایگاه نیان در لیگ والیبال نمی‌دهم

هیچ قولی برای حفظ جایگاه نیان در لیگ والیبال نمی‌دهم

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی نیان الکترونیک مشهد پس از پیروزی مقابل پاس گرگان گفت: هیچ قولی برای جایگاه نیان‌الکترونیک در پایان فصل نمی‌دهیم. بازی به بازی برنامه داریم و تمام تمرکز ما برای دیدار با هورسان رامسر است که البته زمان ریکاوری کافی هم برای این دیدار در اختیار نداریم.

حامد صمدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیروزی تیمش مقابل پاس گرگان در چارچوب برگزاری هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال، با اشاره به اضافه شدن رحمان داوودی به نیان اظهار کرد: از ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم که برخی‌ تصور می‌کردند بهانه‌جویی می‌کنیم اما در این دیدار همه مشاهده کردند که حضور یک بازیکن خوب چقدر در روند نتیجه‌گیری تیم تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه رحمان داوودی خیلی دیر به تیم ما اضافه شد اما مقابل پاس در ترکیب اصلی قرار گرفت که عملکرد خوبی نیز از خود به نمایش گذاشت.

صمدی با اشاره به غیبت محمد موسوی به دلیل مصدومیت در این دیدار گفت: سایر بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند. تجربه رحمان داوودی نیز به کمک ما آمد. با اضافه شدن رحمان داوودی بار دریافت از روی سایر بازیکنان تیم برداشته شد. خدا را شاکریم در آغاز دور برگشت با حضور هواداران خود میزبان تیم‌هایی هستیم که در دور رفت مقابل آنان نتیجه نگرفته بودیم.

سرمربی نیان‌الکترونیک با انتقاد از برنامه فشرده بازی‌های نیم‌فصل دوم تصریح کرد: برنامه بازی‌ها تا پایان فصل فشرده خواهد بود و در هر هفته چند دیدار خواهیم داشت. بازی‌ها بسیار فشرده است و امیدواریم که بازیکنان را به صورت کامل تا پایان فصل در اختیار داشته و هیچ بازیکنی را به دلیل مصدومیت از دست ندهیم.

صمدی در خصوص اینکه آیا به جز رحمان داوودی، بازیکن دیگری را هم مدنظر داشته یا خیر، گفت: چهار بازیکن به باشگاه معرفی کرده‌ایم. با بازیکنان زیادی صحبت کردیم اما متاسفانه موفق به جذب بازیکنی نشدیم و فقط توانستیم رحمان داوودی را در لحظات پایانی فصل نقل‌ و انتقالات جذب کنیم. تیم‌های دیگری هم بودند که دنبال جذب بازیکن بودند. البته مربیان تیم ملی دست‌شان در جذب بازیکن جلوتر بود و در فصل‌ و انتقالات عملکرد بهتری داشتند. اگر مصدومیت سایر بازیکنان ما رفع شود می‌توانیم با همین ظرفیت کارهای بزرگی در ادامه لیگ انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha