• دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401101207216
  • خبرنگار : 50212

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ساوه

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ساوه

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه ساوه از توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی دوشنبه ۱۲ دیماه ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی ۱۲۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۸۰۰ هزار تومان تهیه شده و در مجموع حدود یک میلیارد تومان بین نیازمندان از قبل شناسایی شده و خانواده‌های کمتر برخوردار توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: تکلیف‌ مداری در سپاه، عنصری بارز است که مصادیق آن در اقداماتی همچون اجرای طرح کمک مومنانه، کمک داوطلبانه در حوادث غیرمترقبه و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب مشهود است.

وی با بیان اینکه برگزاری این رزمایش‌ها در قالب طرح مواسات و کمک مومنانه به منظور خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به نیازمندان است، افزود: کمک‌های سردار سلیمانی به مردم هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد و توزیع بسته‌های معیشتی نیز در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و ترویج مکتب شهید سلیمانی که مظهر مقاومت و ایستادگی است انجام می‌گیرد.

سرهنگ مهدی با بیان اینکه سردار سلیمانی نمونه کامل یک انسان جهادی و انقلابی برای نسل امروز است، افزود: برخورداری از تفکر و روحیه جهادی اصلی ترین راه برای حل مشکلات مردم است و این ویژگی بارز در شهید سلیمانی متجلی شده بود.

گفتنی است، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری وقت آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع ایالات متحده (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha