• دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401101207497
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل انتقال خون گلستان خبر داد؛

اجرای پویش اهدای خون به نیت حاج‌قاسم در گلستان

اجرای پویش اهدای خون به نیت حاج‌قاسم در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل انتقال خون گلستان از راه‌اندازی پویش اهدای خون در سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت در سطح استان خبر داد.

فاطمه محمدی امروز یکشنبه ۱۲ دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی پویش اهدای خون در سطح استان گلستان راه‌اندازی شد و داوطلبان در قالب این پویش می‌توانند برای اهدای خون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پویش اهدای خون به نیت حاج قاسم از روز شنبه ۱۰ دی در استان گلستان آغاز شده است، افزود: فراخوان برای اهدای خون در این پویش انجام شده و برای این منظور تمامی مراکز اهدای خون در استان گلستان آماده خدمت‌رسانی و پذیرش مراجعان به پایگاه‌های اهدای خون هستند.

مدیرکل انتقال خون گلستان با تأکید بر اینکه در آغاز فصل سرما نیازمند استمرار همراهی مردم برای اهدای خون و نجات جان بیماران هستیم، تصریح کرد: پویش اهدای خون به نیت سردار سلیمانی می‌تواند به افزایش ظرفیت‌ ذخایر خونی کمک قابل‌توجهی کند.

محمدی از داوطلبان خواست با شرکت در این اقدام خیرخواهانه لبخند نجات بیماران نیازمند را به لبخند سردار آسمانی شهید سلیمانی پیوند بزنند و گفت: حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان فرمانده ارشد جبهه مقاومت و مرد میدان، قطره‌قطره خون خود را برای آرامش و امنیت این آب و خاک فدا کرد امروز هم مردم نوع‌دوست می‌توانند به یاد شهید سلیمانی لبخند را به لب بیماران نیازمند اهدای خون بنشانند.

وی تأکید کرد: مرکز اهدای خون گرگان واقع در خیابان ۵ آذر روبروی بیمارستان پنج آذر همه روز از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه الی ۱۸ و جمعه‌ها از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه الی ۱۳ و ۳۰ دقیقه آماده ارائه خدمت به داوطلبان اهدای خون است.

مدیرکل انتقال خون گلستان اضافه کرد: مرکز اهدای خون گنبدکاووس واقع در خیابان ۱۷ شهریور شرقی جنب بخشداری، همه روز از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه الی ۱۸ مرکز اهدای خون علی آبادکتول همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۵ دقیقه و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۳۰ دقیقه آماده خدمت به داوطلبان اهدای خون است.

محمدی با بیان اینکه مرکز اهدای خون بندرگز واقع در خیابان اسدی عرب بعد از فرمانداری  دوشنبه هر هفته از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۲ و ۳۰ صبح آماده خدمات‌دهی به داوطلبان است، یادآور شد: همچنین کانکس خون‌گیری کردکوی جنب مسجد جامع سه‌شنبه‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ دقیقه فعال است، کانکس خونگیری آق‌قلا داخل پارک کودک روبه روی پل جدید روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ۹ الی ۱۳ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ دقیقه آماده خدمت‌رسانی به داوطلبان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha