• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401101307685
  • خبرنگار : 50416

فرماندار ملایر:

شهید سلیمانی جان‌فدای انسانیت و ولایت بود

شهید سلیمانی جان‌فدای انسانیت و ولایت بود

ایسنا/همدان فرماندار ملایر یکی از ویژگی های شهید سلیمانی را جان فدا بودن او دانست و گفت: حاج قاسم در محضر خدا و برای شهادت زانو می‌زد و جان فدای انسانیت و ولایت بود.

سلمان اسماعیلی شامگاه دوشنبه ۱۲ دی‌ماه در سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان ملایر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، به انقلابی‌گری حاج قاسم اشاره و اظهار کرد: سردار سلیمانی وابسته به هیچ حزب و جناحی نبود اما به شدت انقلابی بود و روح بلندی داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به دنبال قطبی‌سازی جامعه نبود، اعلام کرد: حاج قاسم همه ملت ایران را ملت ایران می‌دانست و اصلاح طلب و اصولگرا نبود.

وی با بیان اینکه در مکتب حاج قاسم همه امت، یک ید واحده هستند، گفت: شاخصه اصلی حاج قاسم ولایتمداری بود؛ خط قرمز او ولایت بود، ذوب در ولایت بود و خود را سرباز کوچک ولایت می دانست و این ویژگی به وضوح در کلام این شهید بزرگوار دیده می شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی بزرگترین فرمانده ضدتروریست دنیا بود که هر کجا پا می گذاشت با پیروزی و سربلندی همراه بود، وفاق و همدلی را مهمترین وظیفه همه شاگردان مکتب حاج قاسم دانست و بیان کرد: هنر پیروان این مکتب جذب حداکثری و تبدیل کردن مخالفان به موافقان نظام است.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم شاخصه والا و ارزشمند او بود، مطرح کرد: مکتب از ارزش‌های بزرگ سرچشمه می‌گیرد و امروز همه ما در هر خانه ای قاسم ساز بوده و مکتب حاج قاسم را تکثیر می کنیم.

فرماندار ویژه ملایر تأکید کرد: رمز عظمت و علت بزرگی سردار سلیمانی در رفتار و سخنان حاج قاسم بود که مقام معظم رهبری از آن به عنوان مکتب یاد کردند.

وی به تشییع با شکوه و میلیونی سردار سلیمانی در شهرهای مختلف ایران و عراق اشاره و خاطرنشان کرد: این تشییع باشکوه نشانه عشق و ارادت مردم به این شخصیت وارسته بود.

اسماعیلی با اشاره به ویژگی ها و شاخصه های بزرگ حاج قاسم، گفت: یکی از این شاخصه ها معنویت گرایی بود چراکه وی به شدت به مسائل دینی توجه داشت و در تمام صحنه های دفاع پایبند به احکام خدا بود. 

وی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال کم ارزش کردن دین بین جوانان هستند، مطرح کرد: باید گفت که مهمترین ویژگی مکتب حاج قاسم توجه به احکام خداوند بود.

اسماعیلی توجه به سینه زنی و روضه به ویژه روضه های حضرت زهرا(س) را از دیگر ویژگی‌های ویژه حاج قاسم برشمرد و افزود: این روح بزرگ با اهل بیت اتصال ویژه داشت.

معاون استاندار همدان یکی دیگر از ویژگی های این شهید را جان فدا بودن او دانست و گفت: حاج قاسم در محضر خدا و برای شهادت زانو می‌زد و جان فدای انسانیت و ولایت بود.

اسماعیلی با بیان اینکه امید به آینده از دیگر ویژگی‌های سردار شهید قاسم سلیمانی بود، خاطرنشان کرد: امید رمز پیروزی حاج قاسم به آینده بود و هیچ‌گاه فانوس امید او خاموش نشد.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ بزرگی در مقابل دشمن قرار گرفته‌ایم، تصریح کرد: همه تلاش دشمن این است که ما را از اسلام و انقلاب دور کند و ما پس از ۴۳ سال همچنان با قدرت و اقتدار ایستاده‌ایم که این نشانه قدرت و صلابت ما است.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه دشمن با فضاسازی، می‌خواهد احساسات جوانان ما را مدیریت و آنها را محزون کند، یادآور شد: امروز پایان کار آمریکا و رژیم صهیونیستی آغاز شده و به امید خدا در آینده نزدیک در قدس شریف نماز می خوانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha