• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401101307733
  • خبرنگار : 71594

فلاحی: معرفت و اعتقاد عمیق، شهید سلیمانی را «سردار دل‌ها» کرده بود

فلاحی: معرفت و اعتقاد عمیق، شهید سلیمانی را «سردار دل‌ها» کرده بود

یک عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بعد معرفتی و عمق اعتقاد را از مهمترین ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی دانست و گفت: این بعد شخصیتی در شهید سلیمانی است که تاکنون توانسته دیگران را جذب سردار دلها کند و ۴۰ سال در میدان نبرد خودش را همچنان سرباز ولایت بداند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا، در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در خصوص ویژگی های بارز شخصیتی شهید سلیمانی، بیان کرد: یک ویژگی اساسی که به خصوص در نیروهای نظامی و امنیتی وجود دارد بعد معرفتی و عمق اعتقاد فرد است که حضرت امام خمینی(ره) در یکی از صحبت هایشان فرمودند که نیروهای نظامی ۹۰ درصد کار معرفتی و ۱۰ درصد کار نظامی انجام می دهند و یکی از ویژگی های شهید سلیمانی نیز همین بود.

بعد شخصیتی فرد او را در خط مقدم نبرد ثابت نگه می دارد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  یادآور شد: شهید سلیمانی در سفری که به همدان داشتند در سخنرانی که حدود ۲ ساعت طول کشید، نصف بیشتر صحبت هایشان در رابطه با موضوعات اخلاقی- عرفانی بود و تمام دعاهایی که در آنجا قرائت کردند از حفظ خواندند. در آنجا نکته ای به یکی از دوستانم گفتم که ببینید این بعد شخصیتی یک فرد است که او را در خط مقدم نبرد ثابت نگه می دارد، والّا ۸۰ درصد نیروهای ارتش سوریه در حین فرار از سنگر کشته شدند.

شهید سلیمانی ۴۰ سال بدون تردید در میدان نبرد خود را سرباز ولایت می دانست

فلاحی در ادامه تصریح کرد: شهید سلیمانی بر آرمان هایش تا آخرین نفس ایستاد و کارش را انجام داد. این بعد شخصیتی در شهید سلیمانی است که تاکنون توانسته به عنوان «سردار دلها»، دلها را جذب خود کند و ۴۰ سال در میدان نبرد بدون ذره ای تردید، خودش را همچنان سرباز ولایت بداند و وصیت کند که مرا فقط به عنوان سرباز بدانید.

این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: این موضوع ریشه در بعد اعتقادی- معرفتی و اخلاقی- عرفانی شهید سلیمانی دارد که لازم است تمامی نیروهایی که در قالب نظام اسلامی می خواهند خدمت کنند باید به این مساله توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha