• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401101307823
  • خبرنگار : 50448

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

شهادت، پایان سالها انتظار حاج قاسم بود

شهادت، پایان سالها انتظار حاج قاسم بود

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مبارزه با استکبار، تروریسم و داعش به شهادت رسید و این همان پایانی بود که سال‌ها انتظارش را می‌کشید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر  به مناسبت سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

اکبر پورات در این پیام آورده است: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جان خود را در راه اعتلای پرچم اسلام فدا کرد و برای مبارزه با استکبار، تروریسم و داعش به شهادت رسید و این همان پایانی بود که سال‌ها انتظارش را می‌کشید.

در این پیام آمده است: سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور خاطره نبرد ناجوانمردانه‌ای است که یک سوی آن ایمان و سمت دیگر آن شیطان و کفرایستاده بود و اکنون هر دی ماه که فرا می‌رسد، یاد و خاطره یگانه مرد میدان و سردار دل‌ها را زنده نگاه خواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این پیام اضافه کرده است: مکتب و تفکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور یک مکتب و تفکر مدیریتی بود که در نظام مردم سالاری دینی، رابطه بین صدق و اخلاص که مدیریت برای مردم است را دارا بود.

این پیام می‌افزاید:  حاج قاسم دارای صدق و اخلاص بود، مردم او را دوست داشتند و او توانست مودت را جاری و ساری کند که در همین راستا مکتب حاج قاسم، مکتبی بود که مقدمه و پله‌ای برای تمدن نوین اسلامی و یا به عبارت دیگر حیات طیبه بود.

اکبر پورات اضافه می‌کند: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع و رشید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه و نقش آفرینی‌های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام، به آرزوی دیرینه خود رسید و ایشان  سرانجام در کنار دیگر همرزمان شهیدش قرار گرفت و اکنون شهادت ایشان پیام مظلومیت مردم مسلمان ایران و رسوایی متجاوزانی شد که به هیچیک از قواعد بین المللی و حقوق کشورها و ملت‌ها پایبند نبوده و بی‌شک شهادت پاداش مجاهدت او در راه اسلام و ایران است.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض ارادت قلبی به روح ملکوتی "سردار دل ها" فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به مردم ولایتمدار استان بوشهر تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha