• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401101307832
  • خبرنگار : 50039

مشاور رئیس جمهور عنوان کرد:

اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم در کشور/  رشد ۴ درصدی صادرات

اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم در کشور/  رشد ۴ درصدی صادرات

ایسنا/گلستان عضو مجلس خبرگان رهبری و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات زیربنایی خوبی در کشور انجام داده است، گفت: شاخص‌ها رشد ۴ درصدی صادرات به خارج از کشور را نشان می‌دهد.

آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و اظهار کرد: اقدامات زیربنایی خوبی در کشور شده است و شاخص‌ها رشد خوبی را در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی نشان می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پس از چهار سال رکود، رشد ۴ درصدی صادرات به خارج از کشور را شاهد هستیم، ادامه داد: تقویت حکمرانی دینی و کمک حوزه‌ها به پیشرفت اقدامات دولت از اهدافی است که جامعه روحانیون آن را پیگیری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در رونمایی سند تحول دولت، دیدگاه حوزه در بخش‌های خانواده، اقتصاد، آموزش و پرورش، آموزش عالی و دیگر حوزه‌ها اعمال شد، خاطرنشان کرد: تسهیل حمایت‌ها از نهاد دین از دیگر اقداماتی است که باید مدنظر قرار گیرد و باید با اختصاص بودجه به این بخش زمینه‌ساز ترویج دین مبین اسلام باشیم.

اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم در کشور/  رشد ۴ درصدی صادرات

گفتنی‌است، عضو مجلس خبرگان رهبری و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون صبح امروز سه‌شنبه در بدو ورود به استان گلستان با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) ضمن زیارت این حرم مطهر به مقام شامخ شهدای گرگان و شهدای گمنام آرمیده در صحن این امامزاده ادای احترام کرد.

اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم در کشور/  رشد ۴ درصدی صادرات

شرکت در همایش علمای شیعه و سنی در کانون طه و شرکت در همایش علمداران بصیرت در مسجد دانشگاه گلستان از دیگر برنامه‌های سفر مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون به استان است.

آیت‌الله حاجی‌ابوالقاسم دولابی در جلسه‌ای با مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان و همایشی در شهرستان علی‌آباد کتول شرکت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha