• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401101307986
  • منبع : نمایندگی همدان

تنها مدرسه‌ای که کلنگش را سردار سلیمانی به زمین زده، افتتاح شد

تنها مدرسه‌ای که کلنگش را سردار سلیمانی به زمین زده، افتتاح شد

ایسنا/همدان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: در سومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی مدرسه‌ای در ملایر به نام ایشان، افتتاح شد.

حمیدرضا شیرازیانی سه شنبه ۱۳ دی ماه در آیین افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه شهید سلیمانی در ملایر، اظهار کرد: در سومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی مدرسه‌ای که متبرک به نام ایشان است و با دست ایشان کلنگ‌زنی شده، افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در سال ۹۵ کلنگ‌زنی‌ شده است، تصریح کرد: ۴۰ درصد این پروژه تا مرحله سفت‌کاری با ارزش ریالی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط جناب آقای سیف و خانم شایگان که خیرین این پروژه بودند، انجام شده است.

شیرازیانی ادامه داد: پس از آن و از اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ مابقی کارها با منابع دولتی انجام شده و در کمتر از ۱۸ ماه عملیات عمرانی و تجهیز این مدرسه به اتمام رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان خاطرنشان کرد: این دبیرستان با زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع، ۲۶۰۰ متر مربع محوطه در دو طبقه با اسکلت بتنی و با ارزش ۱۳ میلیارد تومان، ساخته شده است.

شیرازیانی در پایان یادآور شد: سیستم گرمایشی این مدرسه، حرارت مرکزی موتورخانه و رادیاتور است و تمام اقدامات، مطابق استانداردها، قوانین و مقررات است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان نیز از انجام اقداماتی در مدارس استان برای تقویت مسائل دینی، اعتقادی و مذهبی خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی این پروژه توسط سردار دل ها، سردار سلیمانی زده شده است.

محمود نقوی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در یک‌سال گذشته، کارهای بزرگی در بحث مسائل دینی، اعتقادی و مذهبی، انجام داده است، توضیح داد: با همکاری سپاه و حوزه علمیه استان، امسال در هر مدرسه یک یادواره شهدا برگزار خواهد شد و تا الان بیش از ۳۰۰ یادواره، برگزار شده است.

وی ادامه داد: تشیع شهدای گمنام‌ در اداره کل آموزش‌وپرورش استان، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و حضور بیش از ۸۰۰ روحانی در مدارس استان، در راستای همین مسئله، صورت گرفته است همچنین ۱۵ هزار دانش‌آموزش و هشت هزار معلم از موزه دفاع مقدس استان، بازدید کردند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان در پایان، خاطرنشان کرد: مدیران ما شب و روز در تلاش هستند تا به شاخص‌های بالایی در کشور برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha