• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401101308133
  • خبرنگار : 50126

نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع:

حاج قاسم مرد شجاع آزمون‌ها بود

حاج قاسم مرد شجاع آزمون‌ها بود

ایسنا/ایلام نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سردار سلیمانی مرد عمل و روزهای آزمون و نهراسیدن بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور»  امروز سه‌شنبه ۱۳ دی در مراسم  گرامیداشت شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» در مصلای امام خمینی(ره)  اظهار کرد:  شهید سلیمانی در بین تمام مردم منطقه و محور مقاومت از محبوبیتی بی نظیر و کم مثال برخودار و  نمونه بارز ایمان و اعتقاد باطنی و عملی و دارای شاخصه های ایستادگی و پایمردی بوده و مکتب این سردار شهید نیز مکتب مقاومت و ایستادگی و عدم تسلیم شدن در مقابل دشمنان است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی مرد عمل و روزهای آزمون و نهراسیدن بود، تصریح کرد: ایران اسلامی با پیروزی خود ماهیتی جدید در دنیا ایجاد کرد که با نظام سلطه متفاوت است، چراکه تحمیل خواسته‌های نامشروع، چپاول، غارت منابع ملل مظلوم و زورگویی از شاخصه های بارز جهان سطله است، در حالی که ایران اسلامی با ایستادگی و مقاومت خود و تاسی از نهضت عاشورا زیر بار خواسته های نظام سلطه نمی‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه  مردم دیروز در دفاع مقدس با دست خالی و ابتدایی‌ترین تسلیحات نظامی دفاع کردند، تصریح کرد:امروز با همت متخصصان وزارت دفاع نیروی نظامی و دفاعی ایران در اوج اقتدار است و ساخت زیردریایی رزمی، قایق پرنده، موشک های دوربرد، هواپیمای جنگده و رزم ناو از جمله جدیدترین دستاوردهای نظامی و دفاعی ایران است.

آقاجانپور تاکید کرد: مردم شجاع ایران اسلامی در آزمون جنگ تحمیلی با دفاع از کیان کشور خود اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران در دست دشمن بماند و امروز نیز آزمون ادامه دارد و همه با بصیرت خود به مقابله با جنگ ترکیبی دشمن که حمله به امامت، ولایت و اعتقادات مردم است، برخواسته‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  تصریح کرد: علت عصبانیت و خشم جهان سلطه ناشی از شجاعت و ایستادگی مردم و پیشرفت و اقتدار ایران است و به سران سلطه و استکبار جهانی هشدار می‌دهیم با کوچکترین حرکت اشتباه آنها، تلاویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha