• چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401101308158
  • خبرنگار : 30188

دیوار سبز مصنوعی چیست و چه کاربردی دارد؟

دیوار سبز مصنوعی چیست و چه کاربردی دارد؟

دیوارهای سبز مصنوعی در اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای زیادی وجود دارند که می‌تواند پیداکردن گزینه مناسب برای فضای شما را دشوار کند.

به گزارش ایسنا به نقل از گامان تزیین جاوید، چه به دنبال یک محصول تزئینی برای آپارتمان خود، یک نمایشگر چشم‌­نواز برای سالن اداری، یا یک طراحی با تأثیر بالا برای یک پروژه تجاری باشید، مهم است که یک دیوار سبز مصنوعی جذاب، کم­‌هزینه و مقرون ­به­‌صرفه را انتخاب کنید. محصولی که برای سال­‌های آینده، همچنان دوام و زیبایی خود را حفظ کرده باشد.

دیوار سبز مصنوعی چیست؟

گرین وال مصنوعی، به عنوان سیستم باغ عمودی شناخته می­‌شود که با استفاده از پانل­‌های کنار هم، از گیاهان غیرطبیعی، ساخته خواهد شد. آنها محصولاتی با کیفیت بالا بوده و نیاز به نگهداری کمی دارند. ضمن آن که دوام و طول عمر قابل توجهی را به خود اختصاص می‌­دهند. البته باید این نکته را در نظر داشت که انواع نامرغوب این محصولات، بیش از حد براق بوده و کاملا مصنوعی به نظر می‌­آید.

دیوار سبز مصنوعی که دارای کیفیت مناسب باشد، در ظاهر شبیه گیاهان طبیعی به نظر می‌رسد. هنگامی که پانل­‌ها در کنار هم قرار گرفته و به درستی به دیوار و یا سطوح عمودی در نظر گرفته شده، پیچ می­‌شوند، نمایی زیبا و چشم‌­نواز به محیط می­‌دهند.

گرین وال مصنوعی چندین مزیت نسبت به استفاده از گیاهان واقعی دارند. آنها را می­‌توان برای پروژه‌های مسکونی و تجاری استفاده کرد و وسایل محبوب در آپارتمان‌ها، حیاط خلوت، بالکن‌­ها، فروشگاه­‌ها، دفاتر و مناطق پذیرایی محسوب می‌شوند.

بنابراین، اگر یک دیوار خالی دارید که می‌تواند جنبه بصری خوبی داشته باشد، این دیوارهای سبز، گزینه‌ای کم‌هزینه و جذاب هستند. شما می­‌توانید قیمت گرین وال مصنوعی را از گامان تزیین جاوید، دریافت کنید.

ساخت دیوار سبز مصنوعی

جنس دیوار سبز مصنوعی، به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می‌­کنید، بستگی دارد. نوع تقلبی ارزان را با استفاده از ترکیب پلاستیک، ابریشم و کاغذ درست می­‌کنند. برخی از گزینه­‌های ارزان‌­تر را می‌توان حتی با استفاده از فلزات سنگین ساخت.

قیمت گرین وال مصنوعی

اما در طیف بهتر، گرین وال مصنوعی، از مواد مصنوعی با کیفیت بالا و آزمایش شده توسط اشعه ماوراء بنفش ساخته شده‌­اند. بنابراین، برای سال­‌های زیادی، زیبا می­‌مانند. این پانل­‌های همیشه سبز، در بسیاری از مواقع، دارای گواهی رسمی آتش‌­سوزی هستند که آنها را به فضایی امن و زیبا برای فضای داخلی و بیرونی تبدیل می­‌کنند.

این نکته را نیز باید افزود که فریم‌های پشت پانل‌های دیوار سبز، بسته به کیفیت محصول می‌توانند از جنس استیل یا پلاستیک باشند. اقلام سطح ابتدایی، دارای یک قاب پلاستیکی ساده و منعطف هستند که به راحتی می­‌توان آن­ها را به هم متصل کرد، در حالی که اقلام بهتر از دیوار سبز مصنوعی، قاب‌­های فلزی محکمی دارند که با یک سیستم گیره­ای آسان و ایمن به هم متصل می‌شوند.

گیاهان مصنوعی چه تفاوتی با گیاهان طبیعی دارند؟

اگر می­‌خواهید تصمیم بگیرید که گیاهان طبیعی یا مصنوعی را برای باغ عمودی خود تهیه کنید، ایده خوبی است که این مزایا را در نظر بگیرید:

  • هزینه‌های نگهداری و تعمیرات کمتر
  • نصب آسان‌­تر و کم‌هزینه‌­تر از گیاهان طبیعی
  • عدم نیاز به آبیاری منظم
  • عدم نیاز به سموم دفع آفات و کود
  • عمر طولانی و دوام بالا
  • بدون ایجاد حساسیت
  • بدون نیاز به نور خورشید برای زنده ماندن

همانطور که می­‌بینید، دیوار سبز مصنوعی، مزیت‌های قابل ­توجهی برای نمای­ داخلی و خارجی ساختمان دارد. آنها اغلب ارزان‌­تر و کم‌خطر هستند. بهتر از همه، آنها به متخصص حرفه­‌ای نیاز ندارند تا در تمام طول سال، ظاهری عالی داشته باشند.

انواع مختلفی از گرین وال مصنوعی

انواع گرین وال مصنوعی، در اشکال، رنگ­‌ها و اندازه‌ها وجود دارند. از آنجایی که آنها در پانل‌­های جداگانه فروخته می­‌شوند. می­‌توانید برای ایجاد طرح خود، آنها را ترکیب و مطابقت دهید. همچنین، این امکان فراهم است تا از خدمات گامان تزیین جاوید استفاده نمایید تا به راحتی برای شما، دیوار سبزی سفارشی را آماده و نصب نماید.

این را در نظر داشته باشید که پانل‌­های دیوار سبز مصنوعی، در طیف گسترده‌­ای از سبک‌ها ارائه می‌شوند. محصولاتی همچون برگ شمشاد و موندو یا پانل­‌های پیچیده‌­ای از سرخس و اسطوخودوس را می‌توان در این طراحی‌­ها گنجاند. تمامی این محصولات، به صورت پانل­‌های آماده بوده و در کوتاه‌ترین زمان، نصب خواهد شد.

قیمت گرین وال مصنوعی

قیمت دیوار سبز مصنوعی

قیمت دیوار سبز آکاردئونی، متناسب با کیفیت پانل‌ها و شرکتی که آن را تهیه می­‌کنید، می­‌تواند متفاوت باشد. این پانل‌­ها به طور معمول، دارای ابعاد تقریبی 50 در 50 سانتی‌متر و یا 30 در 40 هستند. بنابراین، می­‌توانید آنها را مطابق با فضایی که در نظر دارید، اجرا نمایید.

 گامان تزیین جاوید، با بهره‌مندی از مواد اولیه درجه یک و دانش و تجربه در خصوص انواع پوشش‌های کف از جمله موکت، کف‌پوش و چمن مصنوعی و همچنین دیوار سبز مصنوعی، می‌­تواند خدمات شایسته­‌ای را در زیباسازی دیوارهای عمودی در محیط داخلی و خارجی، منزل، دفتر کار و یا دیگر بخش‌­های ساختمان، ارائه نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha