• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401101308296
  • خبرنگار : 71560

زنگنه: نباید زحمات پزشکان را فراموش کرد/برخی از حرف ها ظلم آشکار به پزشکان است

زنگنه: نباید زحمات پزشکان را فراموش کرد/برخی از حرف ها ظلم آشکار به پزشکان است

نماینده مردم تربیت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه این روزها صحبت هایی در مجلس مطرح شد که ظلم آشکار به جامعه پزشکی بوده و ما نباید به گونه ای رفتار کنیم که اذهان عمومی جامعه احساس کنند ما نسبت به نخبگان موضع داریم.

به گزارش ایسنا، محسن زنگنه در جریان جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی و بررسی طرح اصلاح تبصره چهار بند ۳ ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی در اخطاری بیان کرد: متاسفانه در جریان بررسی مواد مربوط به این طرح جملات و بحث هایی مطرح شد که ظلم آشکار به حوزه پزشکان بود ما نباید فراموش کنیم که پزشکان امروز نخبگان ۱۰ الی ۲۰ ساله گذشته کشور هستند بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون هزینه برای شروع یک فرد در رشته پزشکی صرف می شود اما جوری در مجلس شورای اسلامی صحبت می شود که انگار جامعه پزشکی جامعه منفعل بوده و همه دنبال کسب درآمد نامشروع هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: تکریم پزشک و تکریم علم در کشور فراموش شده است گاهی مشاغل مختلف را با یکدیگر مقایسه می کنیم ولی طوری در مجلس و رسانه ها صحبت می کنیم که به جامعه نخبگان توهین می شود. بنده نمی توانم از پشت تریبون اعلام کنم که در چند سال گذشته چقدر پزشک از کشور خارج شده است قطعا این نوع برخوردها نارواست. اینگونه در اذهان عمومی جامعه نباید القا شود که ما نسبت به نخبگان کشور، پزشکان و اعضای هیات علمی موضع داریم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید با مسائل جامعه نخبگان نیز در سطح خود برخورد کرده و اینگونه نباشد که احساس کنند آنها را فراموش کرده ایم. پزشکان نیز فرزندان این کشور هستند اما متاسفانه در جریان بررسی این طرح به این موضوع توجه نشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha