• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401101308334
  • منبع : نمایندگی سمنان

رونمایی از ۱۰۰ اثر صوتی و رسانه‌ای دفاع مقدس در سمنان

رئیس بنیاد بین‌المللی عاشورا: حاج قاسم همواره مطیع امر امام زمان خود بود

رئیس بنیاد بین‌المللی عاشورا: حاج قاسم همواره مطیع امر امام زمان خود بود

ایسنا/سمنان رئیس بنیاد بین المللی عاشورا و کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین گفت: حاج قاسم همواره مطیع امر امام زمان خود بود.

آیت الله اختری ۱۳ دی‌ماه در همایش روز جهانی مقاومت با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطیعی،‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان، مهندس هاشمی، استاندار سمنان و... در پارک موزه دفاع مقدس سمنان در حال برگزاری است ضمن گرامی‌داشت  یاد و خاطره سردار رشید اسلام سردار سلیمانی و شهدای بزرگوار انقلاب و استان اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره مُقلد مقام معظم رهبری بوده و ولایتمدار و مطیع امر امام زمان خود بود.

وی اضافه کرد: نقش سردار شهید سلیمانی در مسائل مختلف اجتماعی، دفاعی و امت‌ اسلامی بسیار قابل دقت و توجه است و باید از آن درس بگیریم.

وی با تمجید از توجه به سیره شهدا افزود: ما امروز به اینگونه برنامه‌های تکریم، گرامیداشت و تبیین برای درس گرفتن‌، عمل کردن و آنگونه زیستن نیاز داریم.

وی با اشاره به محبوبیت بالای سردار سلیمانی تصریح کرد: جوانان ما باید از شیوه زندگی سراداران رشید ما الگو برداری کنند.

رئیس بنیاد بین المللی عاشورا و کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین با بیان اینکه حاج قاسم نقش مهمی در جبهه مقاومت داشت خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با حضور میدانی خود به حمایت از جبهه مقاومت پرداخت.

آیت الله اختری ادامه داد: ما باید در برابر دشمنان اسلام مقابله کرده و قدرت تهاجم داشته باشیم.
رئیس بنیاد بین المللی عاشورا: حاج قاسم همواره مطیع امر امام زمان خود بود
به گزارش ایسنا در همایش روز جهانی مقاومت با حضور ایت الله اختری ،حجت الاسلام و المسلمین مطیعی،‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان، هاشمی استاندار سمنان و جمعی از خانواده شهدا از ۱۰۰ اثر مکتوب صوتی و رسانه ای دفاع مقدس استان سمنان رونمایی شد. همچنین در این آیین از تعدادی از خانواده شهدای استان تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha