• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401101308377
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حاج‌قاسم نماد انقلاب اسلامی بود/ گلستان نیازمند توجه ویژه به حوزه فرهنگ

حاج‌قاسم نماد انقلاب اسلامی بود/ گلستان نیازمند توجه ویژه به حوزه فرهنگ

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، حاج قاسم‌ را نماد انقلاب اسلامی و عصاره مردم انقلابی ایران دانست و گفت: سردار سلیمانی با شهادت خود یک تنه قدرت و رشد همه جانبه انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین امروز سه‌شنبه ۱۳ دی در همایش روحانیون شیعه و سنی استان گلستان اظهار کرد: سردار دل‌ها با شهادت خود بر همگان ثابت کرد انقلاب اسلامی نه تنها ذره‌ای متوقف نشده بلکه پیشرفت‌های خیره کننده در عمق وجود ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران عزیز و جبهه مقاومت قرار گرفته است.

وی افزود: ملت ایران با استقبال پنج میلیونی از امام راحل در بهمن ۱۳۵۷ و حضور ۱۱ میلیون نفری  در مراسم تشییع ایشان نشان دادند که تحت تأثیر القائات و توطئه‌های دشمن قرار نمی‌گیرند این ملت همیشه در صحنه پس از گذشت بیش از ۳۰ سال علی رغم همه دسیسه‌ها و خیانت‌های دشمنان از برون و درون و تلاش آنها برای آلودگی افکار عمومی و اخلال در نظام محاسباتی مسئولان به ویژه مردم و جوانان در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم حضور ۲۰ میلیونی داشتند که این مهم حاکی از محبوبیت، معنویت، رشد و پیشرفت بیش از پیش انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه حاج قاسم‌ نماد انقلاب اسلامی و عصاره مردم انقلابی ایران بود، بیان کرد: سردار سلیمانی با شهادت خود یک تنه قدرت و رشد همه جانبه انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و بیش از دو برابر جمعیت تشییع کنندگان امام خمینی(ره) زیر طابوت پیکر مطهر حاج قاسم حاضر شدند تا بالندگی و امید به آینده ملت ایران را به منصه ظهور برسانند.

گرزین تصریح کرد: جریان مقاومت، استکبارستیزی و مبارزه با نفاق در بین شیعه و سنی گلستان موج می زند و سرریز این روحیه مبارزه و استکبارستیزی و تلاش شبانه روزی امروز در بدنه مسئولان خدوم گلستان به ویژه استاندار دیده می‌شود که درصدد هستند زیرساخت‌های استان گلستان را بازسازی عمیق کنند و پیشرفت همه جانبه استان را رقم بزنند.

وی استان گلستان را سرشار از چهره‌های تابناک بصیرت آفرینی، استقامت و انقلابی گری و مبارزه دانست و متذکر شد: این خصلت بین همه نیروهای حزب الهی و انقلابی استان گلستان اعم از شیعه و سنی توسعه پیدا کرده، در استان‌های شمالی نزدیک به ۸۰۰ شهید اهل سنت وجود دارد که بیش از ۶۰۰ شهید از گلستان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تأکید کرد: استان گلستان با وجود برخورداری از استعدادهای شگرف از یک سو مورد طمع بدخواهان و دشمنان قرار گرفته و موجب شده آنطور که باید به شایستگی‌های خود دست پیدا نکند لذا نیازمند توجه عمیق، راهبردی و زیربنایی به ویژه در عرصه فرهنگ، تبلیغ و تجهیز روحانیت به سلاح روز است.

گرزین با بیان اینکه روحانیون در خط مقدم نبرد فرهنگی هستند، خواستار تقویت زیرساخت‌های حمایتی از پرچمداران و علمداران بصیرت، تقویت زیرساخت‌های آموزش‌های کاربردی با ایجاد مرکز آموزشی تخصصی کاربردی در استان گلستان ویژه مبلغان و روحانیون، تجهیز روحانیت به ابزارها و فناوری‌های نوین تبلیغ و به روزرسانی دائمی روحانیت و مبلغان در حوزه تحلیل‌ها و اطلاعات روز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha