• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401101308471
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

سردار سلیمانی نقشه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرد

سردار سلیمانی نقشه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرد

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی تمام نقشه‌های دشمن در منطقه را خنثی کرد، گفت: حاج قاسم سلیمانی علی‌رغم فشارها، سختی‌ها و بی‌مهری‌ها برای امام و انقلاب، کم نگذاشت.

سردار مجتبی، عصر امروز، سه‌شنبه، ۱۳ دی‌ماه در ویژه برنامه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالروز شهادت شهید احمد کاظمی که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که می‌خواستند قلب کره زمین یعنی خاورمیانه را از تفکر انقلابی، اسلامی و جهادی خالی کنند با حمله به افغانستان و عراق و حمله به جبهه مقاومت و جنگ نیابتی، قصد نابودی ایران و جمهوری اسلامی را داشتند.

وی افزود: دشمن با خاورمیانه جدید، حمله به کشورهای اسلامی، حمله به اماکن، سازماندهی داعش، به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی و جلوگیری از رشد روزافزون ایران در منطقه بود. حاج قاسم با استقامت، صبر، ولایت‌باوری و ولایت‌محوری، سربازی و وقف فرامین رهبری شدن و احترام، عزت و کرامتی که برای خانواده شهدا قائل بود، چنان الگویی از سربازان ایران اسلامی به جهان معرفی کرد که همه شیفته ایشان شدند و به وقت شهادت ایشان همه اعلام کردند که ما نیز حاج قاسم هستیم. 

فدا ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی علی‌رغم فشارها، سختی‌ها و بی‌مهری‌ها برای امام و انقلاب، کم نگذاشت. سربازان، مدافعان و رزمندگانی را تربیت کرد و تحویل جامعه داد که یکی از آنها شهید حججی است، افرادی که راه ایشان را در جامعه ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اخلاق‌مداری، مردم‌داری، رعایت حلال و حرام، دوری از تشریفات و تجمل، امید به مردم و کشور، عشق به اهل‌بیت و حضرت زهرا(س) و حل مشکلات در روضه‌ها و انابه و تضرع در محضر خدا و اهل‌بیت، از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی بود. ایشان به شهدا از جمله شهید احمد کاظمی غبطه می‌خورد و عاشق شهادت بود.

وی افزود: امام صادق(ع) می‌فرماید زیادی مشکلات و فتنه‌ها، شما را ناراحت و نگران نکند و بدانید که این ابتلائات برای آزمایش شما است. مردمی که با فراخوان ضدانقلاب همراه نشدند و با رفتارهای ضد دینی اغتشاشگران همراهی نکردند، قطعا ماجور خواهند بود.

براساس این گزارش، در حاشیه این برنامه از تابلوی "مرد میدان" اثر افشین جلیلی رونمایی شد. این اثر هنری، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در میدان امام اصفهان به تصویر کشیده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha