• جمعه / ۱۶ دی ۱۴۰۱ / ۰۴:۵۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401101409260
  • خبرنگار : 71468

دوچرخه سواری در انتظار اعلام لیست نهایی کاندیداها/ ۳ نفر رد شدند

 دوچرخه سواری در انتظار اعلام لیست نهایی کاندیداها/ ۳ نفر رد شدند

وزارت ورزش و جوانان باید تا قبل از دهم بهمن اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام کند.

به گزارش ایسنا، انتخابات فدراسیون پس از کشمکش های فراوان قرار است ۳۰ بهمن برگزار شود و این فدراسیون بالاخره رییس دار می شود.

دوچرخه سواری از مهر ۱۴۰۰ تاکنون با سرپرست اداره می شود. البته هنوز به صورت رسمی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده به دبیر مجمع ارسال نشده و وزارت ورزش اعلام کرده این کار را انجام می دهد. نکته این است که حتما باید تا قبل از دهم بهمن اسامی نهایی کاندیداها اعلام شود.

طبق دستورالعمل برگزاری انتخابات، دبیر مجمع موظف است حداقل ۲۰ روز قبل از برگزاری مجمع، دعوتنامه شرکت در مجمع را برای اعضا ارسال کند از این رو دبیر مجمع باید تا دهم بهمن دعوتنامه را برای اعضای مجمع و کاندیداها ارسال کند. 

برای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ۱۷ نفر کاندیدا شدند که از میان آنها ۱۰ نفر (محمد بابایی، سید رضا میرابوطالبی، حمیدرضا پارسی منش، محمود ترابی گودرزی، افشین داوری، رسول هاشم کندی اسدی، علی دادگر، محمد صانعی، بهمن محمدرضایی و عبدالرحمن قاسمی ) تایید صلاحیت مدیریتی شدند. در میان اعلام شد کارمندان رسمی وزارت ورزش هم برای حضور در انتخابات باید از وزیر مجوز بگیرند که هفت نفر از کاندیداها (محمد بابایی، سید رضا میرابوطالبی، حمیدرضا پارسی منش، محمود ترابی گودرزی، افشین داوری، بهمن محمدرضایی و عبدالرحمن قاسمی ) مشمول این قانون جدید شدند.

گفته می شود که دو نفر از کاندیداها که کارمند وزارت ورزش هستند موفق به دریافت مجوز نشده اند و وزیر با حضور آنها در انتخابات موافقت نکرده است. یکی دیگر از کاندیداها که قبلا رییس یک فدراسیون المپیکیبود نیز تایید صلاحیت نشده است.

در حال حاضر سه کاندیدا موفق نشده اند به انتخابات فدراسیون راه پیدا کنند. حالا باید در نهایت وزارت ورزش اسامی  کدام نفرات را برای حضور در مجمع دوچرخه سواری اعلام می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha