• پنجشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401101509497
  • خبرنگار : 50187

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد

آمادگی سپاه‌های استانی برای ساخت زائرسرا در کرمان/ علاقه مردم به حاج قاسم استثنایی است

آمادگی سپاه‌های استانی برای ساخت زائرسرا در کرمان/ علاقه مردم به حاج قاسم استثنایی است

ایسنا/کرمان رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: زیرساخت‌ها در کرمان برای پذیرایی از زائران باید افزایش یابد و حتما در طرح مشارکت خواهیم داشت و سپاه های استانی آماده مشارکت هستند تا اگر زمین در اختیار قرار گیرد، در کرمان زائرسرا بسازند تا زائران راحت تر باشند.

سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز ۱۵ دی ماه در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افتخار ملت ایران و امت اسلام قرار داریم و بخشی از حضور مردم در مراسم را رسانه‌ها منعکس کردند.

وی افزود: در سراسر ایران اجتماعات مردمی بسیار باشکوهی به ویژه در شهر کرمان و همینطور گلزار شهدای این شهر برگزار شد و راهپیمایی روز ۱۳ دی با حضور بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم در کرمان را شاهد بودیم و جلسات متعددی در مرکز استان و شهرستان های کرمان، تهران و سایر شهرها و روستاهای کشور در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سلیمانی بیان کرد: حضور مردم در سومین سالگرد حاج قاسم یک روند افزایشی دارد و براساس افکارسنجی صدا و سیما در کشور، میزان علاقه و محبت مردم به این شهید در حالت استثنایی و افزایشی قرار دارد و نشان از وفاداری ملت به شهید سلیمانی و آرمان های ایشان دارد و ما ذره ای از این امت حزب الله هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه افتخار داریم در مرقد شهدای کرمان حاضر شده و قبور مطهر آنها را زیارت کنیم، درباره زیرساخت‌های پذیرایی از زائران حاج قاسم سلیمانی گفت: استان کرمان در حال بررسی و تهیه طرح های لازم برای تکمیل زیرساخت‌های مناسب است و سپاه ثارالله استان کرمان از گذشته در این مسیر فعال بوده است.

وی افزود: زیرساخت‌ها در کرمان برای پذیرایی از زائران باید افزایش یابد و حتما در طرح مشارکت خواهیم داشت و سپاه های استانی آماده مشارکت هستند تا اگر زمین در اختیار قرار گیرد، در کرمان زائرسرا بسازند تا زائران راحت تر باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha