• پنجشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401101509534
  • خبرنگار : 50455

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد:

اولویت آموزش و پرورش بهینه سازی فضاهای ورزشی شهرستان ها و مناطق کم برخوردار است

 اولویت آموزش و پرورش بهینه سازی فضاهای ورزشی شهرستان ها و مناطق کم برخوردار است

ایسنا/قم معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قم تأکید کرد: اولویت آموزش و پرورش بهینه سازی فضاهای ورزشی شهرستان ها و مناطق کم برخوردار است که با هدف بهره مندی دانش آموزان این مناطق، احداث پروژه چمن مصنوعی شهید صدر در این شهرستان اجرا شد.

علی یزدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به اهمیت تحقق شاخص ارزیابی جهت استعدادیابی، تشکیل کمیته و کارگروه‌های تخصصی استعدادیابی ورزشی، جلسه کمیته استعدادیابی دانش آموزان استان با حضور جمعی از نخبگان ورزشی در محل دفتر معاونت تربیت بدنی و سلامت تشکیل شد.

دانش آموزان مستعد به سمت کانون‌های ورزشی سوق داده خواهند شد

یزدی عنوان کرد: این جلسه در راستای ارائه طرح به منظور استعدادیابی دانش آموزان در رشته های هندبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، شنا، تنیس روی میز و بدمینتون به صورت متمرکز و استانی جهت استعدادیابی دانش آموزان ابتدایی دوره دوم تشکیل شد.

وی گفت: جشنواره استعدادیابی همزمان با جشن نیمه شعبان برگزار خواهد شد و دانش آموزان در مرحله اول مورد پیکر سنجی قرار خواهند گرفت و سپس با بازی‌های طراحی شده توسط متخصصین این امر مورد ارزیابی قرارخواهند گرفت و در پایان کارت سنجش به آنها اعطا خواهد شد.

وی تصریح کرد: با برگزاری جشنواره استعدادیابی، دانش آموزان مستعد به سمت کانون‌های ورزشی سوق داده خواهند شد و این امر تبعات بسیار خوبی در مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشور برای استان به همراه خواهد داشت.

اتمام زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید صدر کهک

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قم در ادامه با بیان اینکه پروژه زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید صدر کهک در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان قم اجرا شد و درحال حاضر آماده بهره برداری است، ابراز کرد: این زمین چمن مصنوعی در متراژ ۸۵۰ مترمربع درحال حاضر آماده شده و با برگزاری آیین افتتاحیه در اختیار دانش آموزان این آموزشگاه در شهرستان کهک قرار خواهد گرفت.

یزدی تأکید کرد: اولویت آموزش و پرورش بهینه سازی فضاهای ورزشی شهرستان ها و مناطق کم برخوردار است که با هدف بهره مندی دانش آموزان این مناطق، احداث پروژه چمن مصنوعی شهید صدر در این شهرستان اجرا شد.

برگزیدگان تنیس روی میز آموزش و پرورش، بر سکوی نخست مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی

وی همچنین از قرار گرفتن تیم‌های تنیس همکاران فرهنگی در بخش آقایان و بانوان بر سکوی نخست مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی خبرداد و گفت: در این مسابقات که با شرکت 12 تیم از ارگان‌های مختلف دولتی برگزار شد، آموزش و پرورش مقام اول را به دست آورد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قم گفت: در بخش انفرادی محمد مصباحی با کسب مقام اول قهرمان و حسن امامقلی زاده مقام دوم و علی کریمی از آموزش و پرورش استان قم مقام سوم را در مسابقات انفرادی تنیس روی میز کارکنان دولت استان قم به دست آوردند.

یزدی با اشاره به مسابقات بانوان که در سالن شهید محمدی مجموعه جهان پهلوان تختی برگزار شد نیز گفت: تیم بانوان تنیس روی میز آموزش و پرورش با غلبه بر تیم های شرکت ملی گاز، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه فارابی به مقام نخست این مسابقات دست یافت و در بخش انفرادی خانم محمدی مقام اول و خانم سهرابیان حائز مقام سوم شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha