• پنجشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401101509589
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت ۴۱ سریال جیران کامل با حجم رایگان نیم بها

دانلود قسمت ۴۱ سریال جیران کامل با حجم رایگان نیم بها

برای دانلود قسمت ۴۱ سریال جیران که روز جمعه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت ۴۱ سریال جیران با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم‌بها به‌صورت قانونی قابل دریافت هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از راشدون، ما برای شما کاربران محترم دانلود سریال جیران قسمت ۴۱ را آماده کرده‌ایم. جیران به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. که قسمت ۴۱ جیران که این هفته جمعه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود قسمت ۴۱ سریال جیران کامل با حجم رایگان نیم بها

دانلود قسمت ۴۱ سریال جیران

دانلود قسمت ۴۱ سریال جیران کامل با حجم رایگان نیم بها

مروری بر قسمت گذشته

سلمان بعد اینکه از نقشه‌های شوم خواجه روشن آگاه شد نامه‌ای به مهدعلیا نوشت که حرمسرا قرق شود و همزمان نیز خواجه روشن تصمیم به قتل معین میزرا ولیعهد دربار گرفت که نقره او را منصرف کرد و نقشه فرار دادن او را کشید. ولی بعد اینکه به منزل نقره به بیرون کاخ رفتند به نقره اعتماد کرد و نام شخصی که پشت تمام این ماجراها هست رو به نقره گفت و همین کافی بود که نقره نقاب از چهره بردارد و مشخص شود که برای صدراعظم کار می‌کرده و روشن را با ضربات چاقو به قتل رساند.

مهدعلیا نیز که متوجه شده سلمان عاشق خدیجه چهریقی بود و همچنین متوجه خیانت نقره شد از شدت عصبانت سیلی به گوش سلمان زد.

سیاوش و سارای گرجی نیز به سبک ایرانی ازدواج کردند و حال سیاوش به قدرت بیشتری علیه حکومت مرکزی شورش می‌کند.

حالا باید ببینیم که در قسمت ۴۱ جیران چه اتفاقاتی در راه هست که از لینک بالا می‌توانید قسمت جدید را دریافت کنید.

داستان قسمت ۴۱ جیران

سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. خلاصه قسمت ۴۱ جیران به زودی منتشر خواهد شد.

بازیگران سریال جیران

 بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

درباره سریال جیران قسمت ۴۱

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. اینجا اطلاعات کامل این سریال تازه فیلیمو را مشاهده می‌کنید و معرفی کاملی از شخصیت‌های این سریال و بازیگران و عوامل کار تازه حسن فتحی را می‌خوانید.

جمع‌بندی

ما برای شما دانلود قسمت ۴۱ جیران را آماده کرده‌ایم، برای دانلود قسمت ۴۲ سریال جیران نیز که هفته آینده منتشر می‌شود، می‌توانید به سرویس فیلم و سریال سایت راشدون مراجعه کنید و به‌صورت قانونی این سریال را دریافت بفرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha