• پنجشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401101509669
  • منبع : نمایندگی سمنان

همکاری ۷۴ خیر با بنیاد خیرین دانشگاه سمنان

همکاری ۷۴ خیر با بنیاد خیرین دانشگاه سمنان

ایسنا/سمنان مدیر عامل بنیاد خیرین دانشگاه سمنان از همکاری بیش از ۷۰ خیر با بنیاد خیرین دانشگاه سمنان برای کمک به توسعه بزرگترین دانشگاه استان خبر داد.

عباس آلبویه ۱۵دی‌ماه در نشست هیأت مدیره این بنیاد با سرپرست جدید دانشگاه سمنان ضمن قدر دانی از تلاش‌های دکتر مسعود نصیری زرندی رئیس قبلی هیأت امنای بنیاد خیرین دانشگاه سمنان اظهار کرد: در حال حاضر ۷۴ خیر با بنیاد خیرین دانشگاه در ارتباط هستند .

این خیر سمنانی خاطرنشان کرد: اعضای بنیاد خیرین دانشگاه سمنان در بخش‌های مختلف آموزشی ، عمرانی ، علمی ، فرهنگی و ... برای توسعه دانشگاه معین استان با بنیاد خیرین این دانشگاه همکاری دارند .

وی تاکید کرد: با برگزاری نشست‌های بیشتر هیأت مدیره و هیأت امنای بنیاد خیرین دانشگاه سمنان مسائل مختلف این حوزه  مورد همفکری و تصمیم‌گیری قرار گیرد.

سرپرست دانشگاه سمنان نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به نگاه ویژه مقام عالی وزارت به نقش و جایگاه خیرین در توسعه دانشگاه‌ها گفت : خیرین و واقفین به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و منشأ خیر هر مجموعه هستند و به عنوان یکی از سه رکن اصلی و تأثیر گذار دانشگاه به شمار می‌روند.

دکتر سیف الله سعدالدین، استفاده از ظرفیت خیران در زمینه های مختلف را ضروری دانست و افزود : تشکیل بانک اطلاعاتی از خیرین در پیشبرد بهتر کارها بسیار موثر است .

دکتر سعدالدین همچنین بر شناسایی دانشگاهیان نخبه و  خوشفکر و فراهم آوردن زمینه مشارکت آنان در طرح‌ها و برنامه‌های دانشگاه با حمایت خیرین تأکید کرد.

رئیس هیأت امنای بنیاد خیرین دانشگاه سمنان نیز خاطر نشان کرد: برای ارتباطات بیشتر دانشگاه با خیرین و واقفین و تکریم شأن و منزلت آنان در برنامه‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌شود .

عباس دانایی ضمن تبریک انتصاب دکتر سعدالدین به عنوان سرپرست دانشگاه سمنان به عنوان مهمترین مرکز آموزش عالی استان ، برای حل مسائل پیش روی دانشگاه در حوزه‌های مختلف با کمک بنیاد خیرین اعلام آمادگی کرد .

وی داشتن نگاه تحوّلی در دوره مدیریت جدید دانشگاه را ضروری دانست و بر استفاده از ظرفیت خیرین ملی و بومی در حوزه‌های مختلف جهت کمک به دانشگاه تأکید کرد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha