• پنجشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401101509693
  • خبرنگار : 50463

مجمع بسیجیان استان یزد برگزار می‌شود؛

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد: مطالبه‌گری مشکلات مردم، مأموریت بسیج است

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد: مطالبه‌گری مشکلات مردم، مأموریت بسیج است

ایسنا/یزد جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج، با اشاره به اهمیت و نقش جامعه نخبگانی در احصاء مشکلات و پیشبرد اهداف کشور گفت: مجمع بزرگ بسیجیان استان ۲۹ دیماه برگزار می‌شود.

«حمیدرضا محدث» امروز پنجشنبه ۱۵ دیماه در نشست خبری مجمع بسیجیان استان با بیان این که برای انجام این رویداد مهم پنج کمیته پشتیبانی، رسانه و فضای مجازی، علمی، نمایشگاه و محتوا تشکیل شده است، گفت: مجمع بسیجیان استان یزد ذیل ساختار مرکز هماهنگی و راهبردی بسیج تعریف شده و هدف از این مهم ایجاد شبکه نخبگانی به منظور احصاء مسائل درونی و بیرونی بسیج است.

وی در اقشار بسیج با بیان این‌که مأموریت اصلی بسیج مطالبه‌گری مطالبات به حق مردم برای توسعه بیش از پیش جامعه اسلامی و کشور است، گفت: منطق فعالیت‌های مجمع بسیجیان شامل فرمان اعتلای ۱۰ ساله بسیج، سیاست‌های ابلاغی مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج، سیاست های ابلاغی سپاه الغدیر، است.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان شناخت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود، ارائه راهبردهایی برای حل مسائل و نمایش مانور نخبگی بسیج از جمله اهداف کلی مجمع بسیجیان است، افزود: هم‌افزایی و انسجام، ترویج گفتمان تخصصی بسیج، جریان‌سازی ومطالبه‌گری و انعکاس عملکردهای سالانه، از دیگر اقدامات در دستور کار مجمع بسیجیان استان یزد است.

محدث، گفتمان بسیج باید بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شود، گفت: کمک کردن به مسئولان برای رفع مشکلات جامعه مهمترین مأموریت بسیج برای تحقق دولت اسلامی است.

وی با بیان این‌که اجلاسیه مجمع بسیجیان استان یزد ۲۹ دیماه با حضور مسئولان ارشد استان و سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود، گفت: مخاطبین ما در این اجلاسیه اعضای هیأت‌های اندیشه‌ورز، پایگاه مقاومت اسوه، گروه‌ها و کارگروه‌های بسیج و مسئولان اجرایی و مدیریتی استان، هستند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان در اقشار مختلف بسیج، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج و هیئت‌های اندیشه ورز استان یزد را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ در مجموع، شش طرح از کارگروه‌های استانی و ۲۵ طرح از کارگروه های شهرستانی در دستور کار قرار گرفت.

وی راه‌اندازی و فعالیت‌های گروه‌های مختلف و تخصصی را از جمله اقدامات شاخص اقشار بسیج در سپاه الغدیر است، بیان کرد: گروه‌های اقتصاد و زیربنایی، مدیریت و حکمرانی، بهداشت و محیط زیست از جمله گروه‌های فعال در اقشار تخصصی بسیج استان یزد است.

محدث در پایان با تأکید بر اهمیت گفتمان‌سازی درباره رویکردهای بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اجلاس مجمع بسیجیان به عنوان یکی از مهمترین رویکردهای ما در بسیج به منظور بررسی و هم افزایی فعالیت‌های بسیج در استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha