• پنجشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401101509707
  • خبرنگار : 50161

در پی بارش برف روز گذشته:

راه ارتباطی ۹۴ روستا در استان زنجان مسدود شد

راه ارتباطی ۹۴ روستا در استان زنجان مسدود شد

ایسنا/زنجان مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از مسدود شدن راه ارتباطی ۹۴ روستا در سطح استان زنجان در پی بارش برف روز گذشته خبر داد.

صفی‌الله کرامتی، در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: خوشبختانه بارش برف از عصر روز گذشته (۱۴ دی‌ماه) در سطح استان زنجان شروع شد و بیشتر غرب استان از جمله دندی و ماهنشان را تحت‌الشعاع خود قرار داد. در مناطق شرقی استان نیز بارش‌ها خوب بود ولی در شهرستان طارم به صورت بارش باران بوده که باز هم خدا را شاکریم.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های روز گذشته همراه با وزش باد بود که موجب بروز برخی مشکلات در مناطق استان شد، افزود: ولی با توجه به آمادگی که قبلا داشتیم و محل‌های اسکان اضطراری تعریف شده بود که پس از آغاز بارش‌ها، همکاران راهداری، پلیس‌راه، هلال‌احمر و سایر ارگان‌ها بلافاصله تلاش کردند اتفاق خاصی در محورهای مواصلاتی استان پیش نیاید.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان ادامه داد: ساعت ۲۲ تا ۲۴ مسیر اتوبان زنجان – تبریز یک مقدار یخبندان به وجود آمد که رفع آن تا حدودی زمان‌بر بود و خوشبختانه با تلاش ماموران راهداری بلافاصله رفع شد و مشکلی در این‌خصوص به وجود نیامد.

کرامتی تصریح کرد: تمام محورهای اصلی و فرعی استان بازگشایی شده است. فقط در۹۴ روستا در سطح استان که عمدتا در شهرستان‌های ماهنشان و زنجان هستند مسدودی داریم که نیروهای راهداری در تلاش هستند که مسیرها را بازگشایی کنند که عمدتا چون در مناطق صعب‌العبور قرار دارند بازگشایی با تاخیر صورت می‌پذیرد.

این مسئول گفت: شاید تاکنون مسیر تعدادی از این روستاها بازگشایی شده است چرا که نیروهای راهداری بلافاصله بعد از مسدود شدن مسیرهای روستایی در مناطق مستقر شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان عنوان کرد: همچنین ۳۴ نفر در سطح استان در پی بارش برف و بروز کولاک و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی در سطح استان در محل‌های اسکان، پذیرش شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha