• پنجشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401101509947
  • خبرنگار : 50477

در میز خدمت انبارالوم مطرح شد؛

تعیین ضرب الاجل استاندار گلستان برای تخریب آب بندان های غیرمجاز

تعیین ضرب الاجل استاندار گلستان برای تخریب آب بندان های غیرمجاز

ایسنا/گلستان استاندار گلستان در میز خدمت انبارالوم برای تخریب آب بندان های غیرمجاز منتهی به سد وشمگیر ضرب الاجل تعیین کرد.

دکترعلی محمد زنگانه عصر امروز در جلسه کاروان خدمت در شهر انبارالوم بخش وشمگیر شهرستان آق قلا که با حضور دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا، مدیران دستگاه های اجرایی استان، علمای اهل سنت و تشیع در مصلی نمازجمعه برگزار شد، اظهار کرد: امروز مدیریت آب و بهره مندی همه مردم از این نعمت یکی از اولویت های قطعی ماست.

وی با بیان اینکه ۱۳۳ آب بندان غیرمجاز در حوزه سد وشمگیر وجود دارد که بر اساس مصوبه شورای تامین و حمایت دادستانی باید تخریب شود، افزود: به فرمانداران گنبدکاووس و آق قلا و مدیران آب منطقه ای و ... گفته ام که تا یک ماه و نیم آینده باید تمام این آب بندانها تخریب شوند.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه پروژه هایی نظیر تولید آجر، سرامیک، سیلو و صنایع تبدیلی باید به عنوان طرح های سرمایه گذاری در بخش وشمگیر مورد توجه قرار گیرند، خاطرنشان کرد: ۲۳ روستای بخش وشمگیر نیازمند بازنگری طرح هادی هستند که بنیاد مسکن باید آن را مورد توجه قرار دهند.

زنگانه از تحویل ۱۳۰۰ سند مسکونی املاک علوی به مردم خبر داد و گفت: در برنامه کوتاه مدت ۲ هزار سند مسکونی و در برنامه میان مدت ۲۰ هزار سند دیگر به مردم در بخش وشمگیر تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با همکاری بنیاد مستضعفان ۴۰ هکتار از اراضی بخش وشمگیر جهت نهضت ملی مسکن اختصاص خواهد یافت، ادامه داد:  پروژه جدید مزرعه نمونه در شهر انبارالوم اشتغال ۱۴۰ نفر را به همراه دارد که تاکید کرده ایم بکارگیری و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی این شهر و بخش وشمگیر در اولویت باشد.

استاندار گلستان با بیان اینکه منابع طبیعی ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی را در سطح ۲۸۰ روستای استان به صورت رایگان در اختیار بنیاد مسکن قرار داده است، اضافه کرد: به زودی شاهد رخدادهای خوب و بزرگی در حوزه ساخت مسکن به ویژه در روستاها خواهیم بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha