• پنجشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401101509948
  • خبرنگار : 50088

نماینده مردم فریمان،سرخس، بخش‌های احمدآباد و رضویه:

بخش رضویه نیازمند توجه مسئولان است

بخش رضویه نیازمند توجه مسئولان است

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم شهرستان‌های فریمان، بخش رضویه و سرخس گفت: موضوع آب و فاضلاب و جاده از مهمترین مشکلات شهر رضویه است که با توجه به جمعیت بالای این منطقه باید به سرعت‌ این مشکلات رسیدگی شود.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز ۱۵ دی ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح‌ شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب شهر رضویه که در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امید است با توجه به اینکه طرح‌ شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب شهر رضویه تامین اعتبار شده است، هرچه سریعتر اجرایی شود. اعتبارات پروژه‌هایی که سهم وزارت نفت بوده شامل پروژه فاضلاب رضویه و پروژه جاده مشهد _ سرخس به طول ۳۰ کیلومتر که درحال حاضر ۱۰ کیلومتر آن به مناقصه گذاشته شده، به صورت نقدی در حساب دستگاه واریز شده است.

برای سد شوریجه اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان واریز شده است

وی افزود: همچنین برای سد شوریجه اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در حساب آب منطقه‌ای خراسان رضوی واریز شده است.

قاضی‌زاده ضمن گلایه از شهردار مشهد، بیان کرد: در گذشته بارها از عدم همکاری شهردار مشهد نسبت به رسیدگی بخش رضویه که جزو تکالیف این شهرداری است گلایه کرده‌ایم. قابل توجه است که جاده میامی محل تردد سالانه ۲ میلیون زائر بوده که برای زیارت امامزاده میامی از همین مسیر عبور می‌کنند و از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

وی ادامه داد: در واقع پسماند و فاضلاب شهر مشهد در این منطقه رها می‌شود. همچنین این بخش تامین کننده مصالح مشهد است و شن شویی‌های گسترده، کارخانه‌های شن و ماسه و سنگ در این منطقه فعالیت دارند. کل فعالیت کشتارگاه مشهد نیز در این منطقه انجام می‌شود.

نماینده مردم فریمان،سرخس، بخش‌های احمدآباد و رضویه گفت: پیگیری بحث اعتبارات حاشیه‌نشینی در مجلس انجام شده است. با توجه به‌ اینکه یک سری از دستگاه‌ها خواستند پول را تقسیم کنند اما شخص وزیر کشور مطرح کردند، این پول به صورت کامل در اختیار وزارت کشور است. ما امیدواریم در این حوزه توجه بیشتری به حاشیه شهر مشهد به ویژه بخش رضویه شود.

وی بیان کرد: نکته مهم در حاشیه شهر مشهد این است که گاهی حاشیه شهر به مناطق شهید رجایی، باهنر و طبرسی محدود می‌شود در حالی که رضویه پشت صحنه اصلی حاشیه شهر مشهد است و اگر از این منطقه حمایت صحیحی نشود، آثار آسیب‌های آن را در بطن مشهد شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha