• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401101710615
  • منبع : نمایندگی مازندران

آخرین وضعیت کرونا در مازندران اعلام شد

افزایش مناطق نسبتا پرخطر کرونایی در مازندران/ ۱۶ شهرستان آبی و ۶ شهرستان زرد

افزایش مناطق نسبتا پرخطر کرونایی در مازندران/ ۱۶ شهرستان آبی و ۶ شهرستان زرد

ایسنا/مازندران بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۱۶ دی ماه، ۱۶ شهرستان مازندران در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند و ۶ شهرستان گلوگاه، نکا، میاندورود، سوادکوه، بابلسر و عباس آباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

به گزارش ایسنا، بنا بر آمارمنتشر شده توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در این استان می‌توان گفت؛ تاکنون شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ثبت نشده است.

همچنین طبق رنگ‌بندی در خصوص وضعیت کرونایی در مازندران ۶ شهرستان‌ گلوگاه، نکا، میاندورود، سوادکوه، بابلسر و عباس آباد در وضعیت زرد قرار دارند.

طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،شهرستان‌های بهشهر، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی، آمل، بابل، فریدونکنار، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن و رامسر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در توصیه‌ای به‌منظور پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ اعلام کرد، هموطنان با تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به‌ویژه در تجمعات را مورد توجه قرار دهند.

قابل ذکر است، در اطلاعیه‌ای ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران  اعلام کرد؛ روز گذشته تعداد ۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸ نفر از افراد بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد. هم اکنون ۱۹ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد یک نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌ مراقبت ویژه بستری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha