• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1401101710895
  • خبرنگار : 30165

دریافت استاندارد ایزو برای خدمات آموزشی ایرانداک

دریافت استاندارد ایزو برای خدمات آموزشی ایرانداک

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران استاندارد ISO 21001: 2018 از LiberoAssurance را برای خدمات آموزشی دریافت کرده است.

به گزارش ایسنا، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با بیش از پنج دهه سرمایه پژوهشی و نزدیک به چهار دهه تجربه آموزشی استاندارد ISO 21001: 2018 از LiberoAssurance با شماره IR2711471022211 را دریافت کرده است.

این استاندارد، الزام‌ها در نظام مدیریت سازمان‌هایی را مشخص می‌کند که باید توانایی خود را برای حمایت و پشتیانی از فراگیری دانش و توسعه مهارت‌ها از طریق آموزش، یادگیری یا پژوهش نشان دهند؛ و هدف‌شان را افزایش رضایت دانش‌پذیران و سایر ذینفعان و کارکنان در چارچوب استفاده مؤثر از نظام مدیریت سازمان آموزشی خود قرار دهند که شامل فرآیندهایی برای بهبود این نظام آموزشی و اطمینان از انطباق با نیازهای فراگیران و دیگر ذینفعان است.

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، مأموریت اصلی خود را با هدف افزایش رضایت‌مندی ذینفعان خود از جمله دانش‌پذیران، از طریق بهبود رویه‌­های اجرایی و تمرکز بر اجرای صحیح و اثربخش این فرآیندها محقق می‌کند.

بنابر اعلام پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، این پژوهشگاه اقدام به استقرار، حفظ و ارتقای نظام مدیریت سازمان‌های آموزشی در چارچوب الزام‌های استاندارد بین‌المللی ISO 21001:2018 کرده است و با رعایت ملزومات قانونی و مقررات مرتبط با حوزه فعالیت خود شامل تحویل محصولات و خدمات آموزشی، سیاست‌های اصلی خود را به شرح ذیل اعلام می‌دارد:

·     توسعه فرآیند آموزشی با هدف ارتقای مهارت‌ها، قابلیت‌ها، دانش و نگرش نیروی انسانی در حوزه علوم و فناوری اطلاعات در ایران و ایرانداک؛

·     ارتقای سطح رضایتمندی ذینفعان به‌ویژه دانش‌پذیران از طریق پرداختن به نیازها و انتظارات ایشان و به‌روزرسانی مداوم و مستمر شیوه‌های آموزش و تدریس؛

·     پاسخ‌گویی سریع و شفاف به نیاز دانش‌پذیران از طریق پیگیری درخواست­‌های آنان و تلاش در جهت ارائه خدمات به‌موقع؛

·     تشکیل اتاق فکر با هدف توسعه فعالیت‌های تبلیغات برخط از طریق بازاریابی دیجیتال؛

·     ایجاد و راه‌اندازی سازوکار سنجش عملکرد پرسنل برای ارتقای شایستگی، افزایش بهره‌وری منابع انسانی و افزایش سطح انگیزه‌ آنان؛

·     توسعه فرآیند آموزش با تمرکز بر آموزش حین کار و مدیریت منابع انسانی در ایرانداک؛

·     رعایت متعهدانه مسئولیت­‌های اجتماعی خود در راستای توسعه پایدار، انتظارات ذینفعان و رعایت قوانین.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha