• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401101710942
  • خبرنگار : 30188

قیمت آلتونسا عمده و خرید آن در نسکافه آنلاین

قیمت آلتونسا عمده و خرید آن در نسکافه آنلاین
کافی میکس آلتونسا

آلتونسا از برندهای معروف ترکیه در تولید مواد غذایی می‌باشد. از مهم‌ترین تولیدات این برند می‌توان به سس و رب اشاره کرد. آلتونسا کافی هم قسمتی از مجموعه برند آلتونسا است که فعالیت آن در حوزه تولید محصولاتی مانند کافی میکس و دیگر محصولات که بر پایه قهوه هستند، می‌باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از نسکافه آنلاین، از محصولات آلتونسا می‌توان پودرهای کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو را معرفی نمود. کیفیت این برند در حد متوسط رو به بالا می‌باشد ولی چون قیمت مناسبی دارد، جزو محصولات رقابتی شده است. این برند محصولات خود را به صورت عمده و خرده در بازار عرضه می‌کند. قیمت آلتونسا عمده مطمئناً خیلی پایین‌تر از خرید آن به صورت خرده می‌باشد. فروشگاه‌ها معمولاً با خرید محصولات آلتونسا عمده سود مناسبی از فروش آنها می‌کنند. واردات این محصولات به قدری افزایش پیدا کرده است که حتی از محصولات تولید داخل هم بیشتر در بازار یافت می‌شوند. این افزایش واردات نشان از افزایش تقاضا این محصولات دارد.

انواع محصولات آلتونسا

تعدادی از محصولات آلتونسا که به صورت عمده در بازار عرضه می‌شوند، عبارتند از:

۱– کافی میکس آلتونسا عمده

۲– کاپوچینو آلتونسا

۳– هات‌چاکلت آلتونسا

این سه محصول به صورت عمده در بازار یافت می‌شوند و فروشگاه‌ها با خرید محصولات آلتونسا عمده که قاعدتاً قیمت مناسب‌تری خواهند داشت و با فروش آنها به صورت خرده، سودی دو برابر می‌برند. کافی شاپ‌ها هم با توجه به نیازی که به این محصولات دارند می‌توانند با خرید عمده آنها از هزینه‌های خود بکاهند. در ادامه در مورد هر کدام از این محصولات توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

کافی میکس آلتونسا عمده

کافی میکس آلتونسا عمده دارای کارتن‌های ۲۰ بسته ای است که هر بسته شامل ۴۸ عدد می‌باشد. قیمت این برند از کافی میکس با توجه به کیفیتی که دارد بسیار مناسب است. کافی میکس در واقع قهوه فوری به‌علاوه مقداری شیر و شکر می‌باشد. البته وجود شکر ضروری نیست و برای ساخت کافی میکس ترکیب شیر و قهوه بسنده می‌کند. کالری این نوشیدنی با حذف کردن شکر کاهش پیدا می‌کند و مناسب رژیم می‌باشد. کافی میکس آلتونسا محبوبیت زیادی بین مردم دارد. این نوشیدنی گرم که فروش عمده و خرده دارد، از پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها و بسیار پرانرژی است. فروش کافی میکس آلتونسا عمده در فروشگاه اینترنتی نسکافه آنلاین با پایین‌ترین قیمت ممکن انجام می‌شود.

کاپوچینو آلتونسا عمده

کاپوچینو آلتونسا عمده دارای کارتن‌های ۱۲ بسته ای می‌باشد که هر بسته شامل ۲۰ عدد است. کاپوچینو آلتونسا را اکثر فروشگاه‌ها برای به‌صرفه بودن به صورت عمده خریداری می‌کنند. قیمت عمده این محصول برای فروش در بازار مناسب می‌باشد. فروشگاه اینترنتی نسکافه آنلاین این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار خریداران قرار می‌دهد. کاپوچینو ترکیب قهوه اسپرسو، فوم شیر و شیر می‌باشد. طعم این نوشیدنی ترکیبی از طعم قهوه و خامه شیر است و دلیل محبوبیت آن هم همین است. کاپوچینو آلتونسا از نوشیدنی های بسیار لذیذ برای مصرف در تمام محیط‌ها مخصوصاً محیط کار و ‌دانشگاه، می‌باشد. این نوشیدنی در مدت کمتر از یک دقیقه آماده می‌شود و بسیار انرژی‌بخش است و باعث بالا رفتن تمرکز فرد می‌شود.

فروش کاپوچینو آلتونسا عمده و خرده در فروشگاه اینترنتی نسکافه آنلاین با بهترین قیمت انجام می‌شود. همچنین این فروشگاه در کمترین زمان ممکن سفارش شما را با تضمین اصالت و سلامت به دست شما می‌رساند.

قیمت خرید کاپوچینو آلتونسا عمده
کاپوچینو آلتونسا

هات‌چاکلت آلتونسا عمده

هات‌چاکلت آلتونسا عمده از دیگر محصولات آلتونسا است که در فروشگاه‌های اینترنتی عرضه می‌شود. این برند ترکیه‌ای از کمترین قیمت برای خرید مخصوصاً به صورت عمده برخوردار است. این برند که در زمینه عرضه انواع پودر نوشیدنی فعالیت می‌نماید، هات‌چاکلت را به عنوان یکی از بهترین محصولاتش معرفی می‌کند. این محصولات در ایران هم طرفداران زیادی دارند. یکی از دلایل فروش بالای هات‌چاکلت آلتونسا عمده قیمت پایین آن است. فروشگاه اینترنتی نسکافه آنلاین با حذف واسطه‌ها در بازار سعی در ارائه این محصولات با کمترین قیمت ممکن کرده و تا حدی موفق هم شده است. هات چاکلت جزو نوشیدنی‌های گرم است که بسیار پرطرفدار می‌باشد. عرضه و فروش هات‌چاکلت آلتونسا عمده در فروشگاه نسکافه آنلاین در کارتن‌های ۲۰ بسته‌ای که هر کدام شامل ۲۰ عدد می‌باشند، انجام می‌شود. این فروشگاه هات‌چاکلت آلتونسا را به‌صورت عمده با قیمتی بسیار پایین نسبت به سایر فروشگاه‌ها به فروش می‌رساند.

قیمت خرید هات چاکلت آلتونسا عمده
هات چاکلت آلتونسا

قیمت آلتونسا عمده و خرید آن در نسکافه آنلاین

فروشگاه اینترنتی نسکافه آنلاین محصولات آلتونسا را با بهترین قیمت ممکن در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این فروشگاه با حذف واسطه ها قیمت خرید محصولات آلتونسا عمده را کاهش داده است. افراد با مراجعه به سایت فروشگاه و انتخاب محصولات مدنظرشان می‌توانند خاطرجمع شوند که محصولی با کیفیت که از طرف فروشگاه ضمانت اصالت و سلامت می‌شود را با پایین‌ترین قیمت خریداری کرده‌اند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha