• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401101711054
  • خبرنگار : 30188

معرفی تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی

معرفی تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی

در بین تولیدکننده های فعال در این زمینه برندهای مختلف ایرانی و خارجی به چشم می خورد که هریک از سطح کیفیت مختلفی برخوردار هستند. اولین و مهمترین نکته در انتخاب باطری ماشین شناخت برند تولیدکننده آن است. چرا که هر چه قدر یک برند اصالت داشته باشد به تبع محصولاتی با کیفیت و مرغوب نیز عرضه می دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از رسالت باتری، در این مطلب قصد داریم به معرفی تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی بپردازیم پس پیشنهاد می کنیم به منظور خریدی مطمئن و مقرون به صرفه با ما همراه باشید.

در بین تولیدکننده های فعال در این زمینه برندهای مختلف ایرانی و خارجی به چشم می خورد که هر یک از سطح کیفیت مختلفی برخوردار هستند. اولین و مهمترین نکته در انتخاب باطری ماشین شناخت برند تولیدکننده آن است. چرا که هر چه قدر یک برند اصالت داشته باشد به تبع محصولاتی با کیفیت و مرغوب نیز عرضه می دارد. در این مطلب قصد داریم به معرفی تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی بپردازیم پس پیشنهاد می کنیم به منظور خریدی مطمئن و مقرون به صرفه با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی بپردازیم. از آنجا که باتری ماشین یکی از اجزای حیاتی و مهم در ماشین های سبک و سنگین به شمار می آید. کمپانی ها و تولیدکننده های بیشماری در خصوص ساخت این قطعه در صنعت ماشین سازی در حال فعالیت می باشند.

 هر چه میزان کیفیت و مرغوبیت باتری مطلوب تر باشد دوام و عملکرد بهتری نیز خواهد داشت. که در نتیجه عملکرد کلی ماشین نیز تحت تاثیر این مورد قرار خواهد گرفت. بنابراین برای خرید باتری ماشین بهتر است نهایت دقت و وسواس خود را بکار گیرید.

در بین تولیدکننده های فعال در این زمینه برندهای مختلف ایرانی و خارجی به چشم می خورد که هر یک از سطح کیفیت مختلفی برخوردار هستند. اولین و مهمترین نکته در انتخاب باطری ماشین شناخت برند تولیدکننده آن است. چرا که هر چه قدر یک برند اصالت داشته باشد به تبع محصولاتی با کیفیت و مرغوب نیز عرضه می دارد. در این مطلب قصد داریم به معرفی تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی بپردازیم پس پیشنهاد می کنیم به منظور خریدی مطمئن و مقرون به صرفه با ما همراه باشید.

با شناخت تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی می‌توانید انتخاب آگاهانه ای تجربه کنید. در بین برندهای موجود در بازار برخی از تولیدکننده های ایرانی با عرضه محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با برندهای خارجی به خوبی توانسته اند سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهند. در واقع برندهای ایرانی معتبر و با اصالت می توانند گزینه ی مناسبی برای خرید باشند.

در بین تمامی برندهای موجود برخی از تولیدکننده ها بواسطه ی تولید انبوه، تبلیغات گسترده و برندسازی، قیمت مناسب، ارائه خدمات پس از فروش، عرضه گارانتی معتبر، وجود نمایندگی های مجاز در سراسر کشور در مقایسه با دیگر برندها توانسته اند جایگاه ویژه ای در بازار رقابت به خود اختصاص دهند. بنابراین در این مقاله به معرفی برخی از تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی می پردازیم که قابل ذکر است برای خرید دیگر برندهای موجود در بازار نیز اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید.

صبا باتری

صبا باتری یکی از تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی در بازار داخلی است که از اعتبار و شهرت زیادی برخوردار می باشد. این برند ایرانی بواسطه ی اصالت چندین ساله خود و تولید محصولاتی با کیفیت توانسته در صدر تولیدکننده های ایرانی قرار گیرد. حدود چهار دهه از فعالیت این شرکت ایرانی می گذرد که توانسته به شهرت جهانی دست یابد و علاوه بر پوشش بازار داخلی محصولات خود را نیز به سایر کشورهای خاورمیانه ارسال کند.

سپاهان باتری

از دیگر تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی می‌توان به نام محبوب سپاهان باتری اشاره داشت. این کمپانی ابتدا فعالیت خود را با نام تجاری توان باتری در شهر اصفهان آغاز نمود. سپس باتری های خود را با نام سپاهان باتری به بازار عرضه داشت. این محصولات از کیفیت ساخت بسیار بالا و دوام مطلوبی برخوردار هستند که به خوبی توانسته اند همپای رقبای خود در عرصه ی باتری سازی به خوبی بدرخشند. باتری اتمی سپاهان در بین مصرف کننده ها از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار است

در ابتدا این برند ایرانی صفحات و مواد اولیه مورد نیاز خود را از سایر کشورها تامین می کرد که بعد از گذشت چند سال و کسب اعتبار در بازار با اتکا به علم و دانش مدیران مجرب خود توانست کارگاه های متعددی تاسیس و به بهره برداری رساند. در این کارگاه ها توانست قالب های تزریق، صفحه ها شارژ، و دیگر متعلقات باتری ماشین را مطابق جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و رعایت استانداردهای بین المللی تولید و عرضه دارد. در نهایت سپاهان باتری در دهه 80 شمسی به خودکفایی رسیده و خط تولید مونتاژ باطری را راه اندازی نمود. 

برنا باتری

در معرفی تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی می‌توان به برند برنا باتری اشاره داشت. این کارخانه فعالیت گسترده ای در خصوص طراحی و ساخت انواع باطری ماشین دارد. در واقع محصولاتی با کیفیت و دوام بالا روانه ی بازار رقابت می کند. این کارخانه در سال 1369 تاسیس و در سال 1373 به بهره برداری رسید.  برنا باتری در همان سالهای ابتدایی با تولید محصولاتی با کیفیت توانست همپای رقیبان خود در بازار به خوبی بدرخشد و سهم عمده ای از بازار رقابت را به خود اختصاص دهد.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی 3 برند موفق که در لیست تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی قرار دارند و بواسطه ی تولید محصولاتی با کیفیت و دوام بالا توانسته اند سهم قابل توجهی از بازار داخلی را به خود اختصاص دهند، همچنین به سایر کشورها نیز صادرات موفق داشته باشند پرداختیم. با خرید باتری ماشین از برندهای اصلی همراه با گارانتی شرکتی می‌توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید، شما می‌توانید انواع باتری ماشین را از سایت رسالت باتری با آدرس resalatbattery.com تهیه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha