• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401101711126
  • خبرنگار : 50180

جانشین سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

مسئولان برای حل مشکلات مردم پای کار باشند 

مسئولان برای حل مشکلات مردم پای کار باشند 

ایسنا/کرمانشاه جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مسئولین باید برای حل مشکلات مردم پای کار باشند. 

سردار مسعود قنبری، امروز(۱۷ دی) در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی دهستان هفت آشیان بخش کوزران در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مسئولین باید برای حل مشکلات مردم پای کار باشند، اظهار کرد: تنها با تلاش و کار مضاعف مسئولین غبار محرومیت از مناطق محروم برداشته خواهد شد.

وی تاکید کرد: مسئولین باید به صورت شبانه روزی در خدمت مردم بوده و در راستای حل مشکلات آنها بکوشند.

جانشین سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مناطقی مثل سرفیروز آباد کرمانشاه از محرومیت رنج می‌برند، افزود: مردم در ۴۳ ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف حمایت از نظام پای کار بوده‌اند، لذا شایسته نیست این مردم در محرومیت باشند.

سرهنگ ابوذر انوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح کرامت در محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم، گفت: این طرح در بیش از هفت محله حاشیه‌ای مثل محله ملاحسینی اجرا می شود.

وی با درخواست از ادارات مختلف برای پای کار آمدن برای اجرای بهتر طرح کرامت، گفت: در این طرح در جهت محرومیت زدایی از محلات محروم تلاش می‌شود.

انوری با اشاره به اجرای طرح کرامت با مشارکت فرمانداری، گفت: در این طرح به صورت دو هفته در میان به محلات محروم رفته و در جهت حل مشکلات مردم مناطق محروم تلاش خواهیم کرد.

امروز(شنبه) همزمان با سراسر کشور 70 پروژه محرومیت زدایی در استان کرمانشاه افتتاح شد که آبرسانی به روستاهای "گلالی"،"چشمه سیاه"، "هفت آشیان" و "رازیانی"  در مجتمع آبرسانی دهستان هفت آشیان بخش کوزران از جمله این پروژه‌ها بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha