• یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401101811248
  • خبرنگار : 50295

محل‌های تزریق واکسن کرونا در طارم را بشناسیم

محل‌های تزریق واکسن کرونا در طارم را بشناسیم

ایسنا/زنجان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: در حال حاضر واکسن سینوفارم، برکت، برکت‌پلاس و اسپایکوژن در شهرستان موجود است و واکسیناسیون متقاضیان انجام می‌شود.

محمدرضا رفعتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره واکسیناسیون ویروس کرونا در شهرستان طارم، اظهار کرد: بیماری کرونا با بی‌اعتنایی و عادی‌انگاری از طرف مردم مواجه شده و در بسیاری از موارد زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی کردن و ... کنار گذاشته شده است؛ در صورتی که مردم باید به استفاده از ماسک و واکسیناسیون توجه داشته باشند.

وی افزود: باتوجه به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور که روند افزایشی دارد، در آینده نزدیک، پیک هشتم ویروس کرونا را خواهیم داشت؛ به همین دلیل بهتر است همه کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن کرونا آن‌ها گذشته، نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: طبق آماری که از روند واکسیناسیون وجود دارد اکثر افراد دریافت‌کننده واکسن ۶ ماه از دریافت آخرین دزشان گذشته است می‌توانند نسبت به دریافت دز یادآور به پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت در سطح شهرستان مراجعه کنند.

رفعتی ادامه داد: در حال حاضر واکسن سینوفارم، برکت، برکت‌پلاس و اسپایکوژن در شهرستان موجود است و واکسیناسیون انجام می‌شود. البته واکسن اسپایکوژن و برکت‌پلاس فعلا در پایگاه‌های سلامت شهر آب‌بر و چورزق موجود بوده و در خانه‌های بهداشت واکسن سینوفارم وجود دارد و اگر مردم تمایل به تزریق آن دو واکسن داشتند، باید به پایگاه سلامت مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم با بیان اینکه مردمی که برای تزریق واکسن مراجعه می‌کنند اگر علامت‌دار بودند باید از این کار بپرهیزند و بعد مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم دوباره نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و ماسک توجه کنند و با توجه به اینکه بهترین روش ایجاد ایمنی در برابر ویروس کرونا واکسن است مردم هر چه زودتر نسبت به تزریق دز یادآور واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha