• یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401101811269
  • خبرنگار : 50201

نماینده مجلس شورای اسلامی:

سرمایه‌گذاری در نظام آموزشی تضمین کننده سلامت جامعه است

سرمایه‌گذاری در نظام آموزشی تضمین کننده سلامت جامعه است

ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای داشتن جامعه سالم باید نظام آموزشی خوبی داشت و سرمایه‌گذاری در بخش نظام آموزشی تضمین کننده سلامت کشور است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی محسنی بندپی امروز در آئین بهره‌برداری از نخستین زمین فوتبال چمن مصنوعی نوشهر در دبستان شاهد این شهر که در قالب طرح شهید سلیمانی انجام شد، با اشاره به نقش مهم خیران در ساخت فضاهای آموزشی کشور، اظهار کرد: این مدرسه نیز توسط یکی از خیران احداث شد و خیرات آن تا زمان استفاده از این مدرسه شامل حال خیّر خواهد شد.

وی از خیران مدرسه‌ساز به‌عنوان سازندگان آینده کشور یاد کرد و گفت: در کشور خیران زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله مدرسه سازی، فضاهای ورزشی، درمانی و مسکن محرومان فعالیت دارند اما نقش مدرسه سازان در این میان بسیار مهم است زیرا این دانش آموزانی که در مدرسه درس می‌خوانند آینده سازان کشور هستند.

وی افزود: برای داشتن جامعه سالم باید نظام آموزشی خوبی داشت و سرمایه گذاری در بخش نظام آموزشی تضمین کننده سلامت کشور است. نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید برای دانش‌آموز انگیزه حضور در مدرسه را افزایش داد که شامل معلمان خوب، میز و نیمکت، امکانات ورزشی و فضاهای آموزشی مناسب می‌شود.

محسنی بندپی ادامه داد: باید امکانات مناسب از جمله امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسبی را فراهم کرد تا دانش آموزان به جز تئوری جاذبه یادگیری را داشته باشند.

در این مراسم، صفی‌الله درویش مدیر آموزش و پرورش نوشهر نیز گفت: زمین فوتبال چمن مصنوعی مدرسه شاهد که در قالب طرح شهید سلیمانی است اولین طرح در نوشهر است که ظرف مدت سه ماه به بهره برداری رسید.

وی افزود: اعتبار این طرح ۲۲۰ میلیون تومان بوده است که ۱۵۰ میلیون تومان از محل طرح شهید سلیمانی تامین شد و ۷۰ میلیون تومان نیز از محل مشارکت اولیا و مدرسه تامین شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha