• یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401101811352
  • خبرنگار : 50177

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

انتقال فرهنگ ایثار و شهدا به نسل‌های آینده از وظایف اصلی حاکمیت است

انتقال فرهنگ ایثار و شهدا به نسل‌های آینده از وظایف اصلی حاکمیت  است

ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهدا به نسل‌های آینده از وظایف اصلی حاکمیت است.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری کنگره ملی بیش از ۶۵۴۴ شهد در لرستان، اظهار کرد: مقدمات برگزاری این کنگره از دو سه سال اخیر آغاز شده و تلاش مجمع نمایندگان، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و استاندار براین است که کنگره‌ای در خور شان شهدا برگزار شود.

وی با بیان اینکه امروز هر آنچه داریم را مدیون شهدا هستیم، اضافه کرد: اگر در دنیا اقتدار و حرفی برای گفتن داریم و و روی ایران حساب و کتاب می‌کنند بخاطر فداکاری و رشادت شهدا در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و جانثاری شهدا سبب شد که امروز امنیت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی شهدا، کارکرد دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده از وظایف اصلی حاکمیت و مسئولین است، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار بیایند و براساس برنامه زمانبندی در لرستان کنگره برگزار شود.

ابراهیمی عنوان کرد: نیاز است این کنگره از سوی مسئولین کشوری و استانی تامین اعتبار شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی افزود: البته مجمع نمایندگان از اعتباری که در اختیار دارند مبلغی را در اختیار کنگره قرار خواهند داد و در این راستا به سازمان برنامه اعلام کردند که چه میزان به کنگره ملی شهدا کمک شود.

وی گفت: برنامه‌هایی که از قبل برنامه‌ریزی شده در حوزه‌های مختلف به خوبی پیش رفته است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقدمات برگزاری کنگره انجام شده و اسفندماه یا اوایل سال آینده شاهد برگزاری این رویداد مهم در استان خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha