• یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401101811477
  • منبع : نمایندگی سمنان

اختراع دستگاه حفاظت، مانیتورینگ و مدیریت مصرف انرژی کولر گازی توسط مبتکران سمنانی

اختراع دستگاه حفاظت، مانیتورینگ و مدیریت مصرف انرژی کولر گازی توسط مبتکران سمنانی

ایسنا/سمنان معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از ثبت اختراع محصول شرکت ایمن ارتفاع سمنان با عنوان «دستگاه حفاظت، کنترل، مانیتورینگ و مدیریت مصرف انرژی کولر گازی» خبر داد .

دکتر حمید رضا محمدیان سمنانی ۱۸ دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت ایمن ارتفاع سمنان به مسئولیت مهندس علی قادری چاشمی از سال ۱۳۹۸ در پارک علم و فناوری دانشگاه استقرار یافته و در زمینه تهویه مطبوع و تبرید فعالیت می کند.
معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بر ضرورت حمایت از اساتید و دانشجویان مبتکر تاکید و تصریح داد: دانشگاه سمنان از طرح و پروژه های پژوهشگران و مبتکران این دانشگاه حمایت می کند.

مهندس علی قادری چاشمی رئیس هیأت مدیره شرکت فناور ایمن ارتفاع سمنان نیز در توضیح این اختراع گفت: در اتاق های کنترل و سرور و یا اماکن حساس، برای حفاظت از مجموعه و کولرهای گازی، خلاء هایی وجود دارد که به وسیله این دستگاه می توان آنها را رفع کرد.

وی ادامه داد: با استفاده از ماژول های اندازه گیری ولتاژ، جریان، دما و سنسورهای ورودی کنترلی جهت حفاظت از سیستم می توانیم اطلاعات را پردازش و سطح حفاظتی مناسبی را برای سیستم ایجاد کنیم و با استفاده از ماژول های شبکه GSM و سیستم ارسالی فیزیکی آلارم و کارت های رله کنترلی نیز می توانیم نظارت و مدیریت کاملی بر روی مجموعه داشته باشیم و همچنین انرژی مصرفی را تا حد امکان کاهش داده و از انرژی های طبیعی بهره مند شویم و پایداری سیستم خود را افزایش دهیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت فناور ایمن ارتفاع سمنان اظهار کرد: این دستگاه مزایا و قابلیت های بسیاری دارد که استفاده از یک دستگاه برای ۴ کولر گازی به صورت همزمان، قابلیت اختصاصی سازی دستگاه برای اماکن مختلف، اندازه گیری کلیه پارامترهای ولتاژ و جریان، اندازه گیری دمای محیط داخلی و بیرونی، حفاظت پیشرفته از مصرف کننده و مدیریت بار و کاهش مصرف انرژی از جمله آنها هستند.

مهندس قادری افزود: دستگاه حفاظت، کنترل، مانیتورینگ و مدیریت مصرف انرژی کولر گازی، نمونه داخلی و خارجی ندارد و تجاری سازی آن آغاز شده و به صورت سفارشی تولید می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha