• یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401101811684
  • خبرنگار : 71592

امارات هولوکاست را در برنامه درسی مدارس خود می‌گنجاند

امارات هولوکاست را در برنامه درسی مدارس خود می‌گنجاند

همزمان با هتک حرمت مسجدالاقصی و تشدید تجاوزات و تهدیدات علیه فلسطینی‌ها، امارات امروز (یکشنبه) اعلام کرد، هولوکاست را در برنامه درسی مدارس خود می‌گنجاند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری i24 رژیم صهیونیستی، سفارت امارات در ایالات متحده اعلام کرد،  این کشور قصد دارد مطالعات هولوکاست را در برنامه درسی مدارس خود قرار دهد.

این شبکه اعلام کرد، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا شخصا مسأله گسترش یهودستیزی در کشورش را پذیرفته و خواهان اتخاذ تدابیر لازم برای رفع این مسأله و بررسی علل آن شده است. وی متعهد شده است که در برابر گسترش یهودستیزی در آمریکا ساکت نماند. بایدن در حالی که کنار منوره سنتی یهودیان ایستاده بود که به مناسبت دومین شب از جشن انوار یهودیان (حانوکا) توسط مهمانان روشن شده بود، گفت: ترس و رنج و نگرانی شما را از این رذالت و زهر که اینقدر عادی شده است، درک می کنم. سکوت به منزله همدستی است. ما نباید ساکت بمانیم. آمریکا ساکت نخواهد ماند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۰ ۲۳:۰۹

خوش رقصی برای صهیونیست های کودک کش تا چه حد؟ و در مقابل چه چیز ؟ مسئله فلسطین صرفاً قومی و عربی نیست (چیزی که شما قصد دارید جا بیندازید) بلکه مسئله ای اسلامی است لذا با عادی سازی روابط با اسرائیل، هم به اسلام و هم به فلسطینی ها که عرب هستند خیانت کردید. خود اسرائیلی ها هم از این حجم از خوش رقصی دهنشون از تعجب باز مونده! اگر با این کارها و همپیمانی با اسرائیل می خواهید امنیت خودتان را تضمین کنید، بدانید چیزی که با همپیمانی آمریکا و غرب به دست نیامد با همپیمانی اسرائیل که خودش هر سال چشم به کمک های مالی و تسلیحاتی آمریکا دارد نیز به دست نخواهد آمد. امنیت را در اتحاد با همسایگان و پرهیز از فتنه انگیزی جستجو کنید نه در ائتلاف با دشمنان امت اسلامی. نگاهی به وضعیت داخلی آشفته فلسطین اشغالی با این جغرافیای کوچک بیندازید، امارات خودتان در همین ابعاد به مراتب از سرزمین های اشغالی تحت اداره صهیونیست ها امن تر است. شیوخ مسلمان امارات!!! اسرائیلی ها دوست شما نیستند. به جای تورات تحریف شده یه سری هم به قرآن بزنید: «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَ عَدُوَّكُمْ أَوْلِيَاءَ تُلْقُونَ إِلَيْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ قَدْ كَفَرُوا بِمَا جَاءَكُمْ مِنَ الْحَقِّ يُخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَ إِيَّاكُمْ ۙ أَنْ تُؤْمِنُوا بِاللَّهِ رَبِّكُمْ إِنْ كُنْتُمْ خَرَجْتُمْ جِهَادًا فِي سَبِيلِي وَابْتِغَاءَ مَرْضَاتِي ۚ تُسِرُّونَ إِلَيْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ أَنَا أَعْلَمُ بِمَا أَخْفَيْتُمْ وَمَا أَعْلَنْتُمْ ۚ وَ مَنْ يَفْعَلْهُ مِنْكُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَوَاءَ السَّبِيلِ.» (سوره مبارکه ممتحنه، آیه 1) ترجمه: (ای کسانی که ایمان آورده‌ اید! دشمن من و دشمن خودتان را دوست نگیرید! شما نسبت به آنان اظهار محبّت می‌کنید، در حالی که آنها به آنچه از حقّ برای شما آمده کافر شده‌ اند و رسول اللّه (ص) و شما را به خاطر ایمان به خداوندی که پروردگار همه شماست از شهر و دیارتان بیرون می‌رانند؛ اگر شما برای جهاد در راه من و جلب خشنودی ام هجرت کرده‌اید؛ (پیوند دوستی با آنان برقرار نسازید!) شما مخفیانه با آنها رابطه دوستی برقرار می‌کنید در حالی که من به آنچه پنهان یا آشکار می‌سازید از همه داناترم! و هر کس از شما چنین کاری کند، از راه راست گمراه شده است!)