• یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401101811734
  • خبرنگار : 50022

مهلت شرکت در جشنواره امیرکبیر تا ۲۵ دی ماه تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره امیرکبیر تا ۲۵ دی ماه تمدید شد

ایسنا/البرز رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز با اشاره به فراخوان سومین جشنواره ملی «امیرکبیر» با هدف شناسایی رساله‌ها، پایان‌نامه‌ها و طرح‌های دانشجویی موفق که بر اساس تقاضای کارفرمایان نوشته شده باشند و به مرحله اجرا رسیده باشند، گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۵ دی ماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا، احمدرضا فیروزی گفت: پس از برگزاری موفق دوره اول و دوم جشنواره امیرکبیر، خوشبختانه در حال حاضر ادبیات تقاضامحوری پایان‌نامه‌های دانشجویی در حال نهادینه شدن در مجامع دانشگاهی است.

فیروزی ادامه داد: در جشنواره امیرکبیر، استفاده از نتایج رساله‌ها و پایان‌نامه‌های کاربردی در بخش‌های مختلف تولید، خدمات و کشاورزی از اهداف اصلی است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان خاطرنشان کرد: طرح‌ها و پایان‌نامه‌های ارسالی به این جشنواره باید در بازه زمانی یکم مهر ماه سال ۱۳۹۹ لغایت سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۱ دفاع شده باشند و مهلت ارسال آثار نیز تا ۲۵ دی ماه تمدید شده است.

وی با اشاره به ارسال فراخوان این جشنواره به دانشگاه‌های سراسر کشور اعلام کرد: اختتامیه این جشنواره در بهمن‌ماه سال جاری در کرج برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: سومین جشنواره امیرکبیر با هدف جذب رساله‌های دکتری و پایان‌نامه‌های تحقیقات کاربردی و کارفرمایی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها، استادان و نخبگان علمی در محورهای علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، و هنر برگزار می‌شود.

فیروزی افزود: طرح‌ها و پایان‌نامه‌ها در سه گروه دانشجویان برتر، استادان برتر که راهنمایی پایان‌نامه‌ها را بر عهده داشته‌اند و دانشگاه برتر پذیرش و مورد داوری قرار گرفته و معرفی می‌شوند.

گفتنی است متقاضیان برای شرکت در این جشنواره که با همکاری جهاد دانشگاهی استان البرز، اتاق بازرگانی البرز، بنیاد نخبگان البرز، سازمان انتشارات، و دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی و پژوهشی می­توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی payanname.alborzjde.ir  نسبت به بارگذاری مستندات مورد نیاز برای شرکت در جشنواره اقدام نمایند و برای آگاهی بیشتر با شماره‌های ۰۲۶۳۴۵۰۵۱۵۱ و یا ۰۲۶۳۲۵۰۸۴۱۳ داخلی ۱۱۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha