• یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401101811756
  • خبرنگار : 50093

محمدی‌راد: هزینه استفاده از ویدئوچک بیشتر از هزینه جاری باشگاه‌ها نیست

محمدی‌راد: هزینه استفاده از ویدئوچک بیشتر از هزینه جاری باشگاه‌ها نیست

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی هورسان رامسر گفت: هزینه‌های استفاده از ویدئوچک در برابر هزینه‌ تیم‌داری خیلی زیاد نیست و به برگزارکننده و داوران مسابقه کمک زیادی می‌کند.

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شکست ۳ بر یک تیمش مقابل نیان الکترونیک مشهد در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: کیفیت بازی نیان پس از پیروزی در ست دوم بهتر شد و در ادامه بازی سرویس‌های خوبی زده و دفاع‌های خوبی روی تور داشتند، هر چند تیم ما پس از پیروزی در ست نخست فرصت پیروزی در ست دوم را نیز داشت، اما متاسفانه نتوانستیم از توپ‌های دریافتی به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: عقب‌ماندگی چند پوئن در شروع ست چهارم را با وجود اینکه جبران کردیم، اما باز هم نتوانستیم بازی همیشگی خود را در زمین ارائه دهیم.

سرمربی هورسان رامسر در خصوص شرایط تیمش در ادامه فصل خاطرنشان کرد: قولی که از روز نخست به مسئولین باشگاه دادیم حضور در جمع ۸ تیم برتر بود. در دور رفت جایگاه و شرایط خوبی داشتیم، اما دور برگشت را با ۲ شکست آغاز کردیم که امیدوارم این نتایج را در دیدارهای آتی جبران کنیم.

وی با اشاره به استفاده از ویدئوچک در این دیدار تصریح کرد: استفاده از ویدئوچک در چند صحنه مشکوک به قضاوت داور کمک کرد. هزینه استفاده از ویدئوچک بر عهده باشگاه‌ها است ‌و هزینه استفاده از آن در این دیدار بر عهده باشگاه ما بود.

محمدی‌راد ادامه داد: در دیدار گذشته شرایط داوری آنقدر برای تیم ما سخت پیش رفت که از مسئولان باشگاه تقاضا کردم برای آرامش تیم خودمان برای دیدار با نیان تقاضای استفاده از ویدئوچک را بدهند، چراکه پس از اشتباهات داوری تمرکز بازیکنان بهم می‌ریزد و تمرکز بازی برای ادامه بازی را ندارند.

وی ضمن اشاره به عملکرد خوب داوران عنوان کرد: ویدئوچک شبهه‌های داوری را برطرف می‌کرد و هر دو تیم روی کار خود تمرکز می‌کردند. امیدوارم استفاده از ویدئوچک در لیگ برتر ایران توسط باشگاه‌ها نهادینه شود. در ایران ۲ دستگاه ویدئوچک داریم که امیدوارم هر دو دستگاه توسط باشگاه‌ها استفاده شود و حداقل در ۲ بازی از هفته، باشگاه‌ها و تیم داوری از آرامش لازم برخودار باشند.

سرمربی هورسان رامسر افزود: قرار است در مرحله پلی‌آف از ویدئوچک استفاده شود. هزینه‌های استفاده از ویدئوچک در برابر هزینه تیم‌داری خیلی زیاد نیست و به برگزارکننده و داوران مسابقه کمک زیادی می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha