• یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401101811819
  • خبرنگار : 71617

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال: ساپینتو می‌ماند/ فعلا پول می‌خواهیم!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال: ساپینتو می‌ماند/ فعلا پول می‌خواهیم!

یک عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال، در جمع آبی‌پوشان پایتخت می‌ماند.

به گزارش ایسنا، حجت کریمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره جلسه هیات مدیره این باشگاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه، مثل همه جلسه‌هاست. در مورد مشکلات باشگاه صحبت می‌شود. آقای ساپینتو فعلا در جمع تیم هستند. گفته می‌شد که ساپینتو و فتح‌الله‌زاده با یکدیگر جلسه داشتند که چنین چیزی وجود نداشت.

او درباره نتایج به دست آمده استقلال در رقابت‌های لیگ برتر گفت: با امکاناتی که در اختیارشان گذاشته است و نتایجی که به دست آمده است، ما ناراضی هستیم.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا ساپینتو در جلسه هیات مدیره شرکت می‌کند؟ گفت: خیر.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر به ساپینتو فرصت داده می‌شود؟ گفت: فعلا فرصت دارند. فعلا که در نیم‌فصل هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا میان ماندن یا نماندن ساپینتو در استقلال، میان اعضای هیات مدیره اختلاف وجود دارد؟ گفت: مصاحبه‌ای در این رابطه وجود دارد که فتح‌الله‌زاده بگوید ساپینتو برود؟ یک خبری آمد که ساپینتو مذاکره کرده است. فعلا فضای مجازی است که دارد این مطالب را می‌چرخاند و هنوز هم هیچ اتفاقی رخ نداده است.

کریمی در پاسخ به این سوال که پرونده استراماچونی چه زمانی حل و فصل می‌شود؟ گفت: فعلا پول می‌خواهیم.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره ۱۲۳ میلیارد تومان سپرده پولی که در حساب باشگاه استقلال بوده است، خاطرنشان کرد: این پول، در حساب باشگاه بوده است اما بابت این پول وام برداشته شده است. این پول ضمانت آن وام بوده است. وقتی ما سند گذاشتیم که پول را برداریم، ۷۰ میلیارد به حساب آمد. ۱۲ میلیارد هم سپرده باقی ماند و مبلغی هم بابت قسط وام بود که پرداخت نشده بود و در نهایت ۷۰ میلیارد به حساب آمد که بخشی از آن را خرج پرداختی‌های بازیکنان کردیم. این وام را باشگاه گرفته است.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما یک میلیارد به باشگاه استقلال آورده‌اید و آن را پس گرفتید؟ گفت: من اصلا پولی نیاوردم. چه کسی این حرف را زده است؟

کریمی در واکنش به صحبت‌های قربان‌زاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی، مبنی بر اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال باید با جدیت بیش‌تری عمل می‌کردند، گفت: آن اتفاقات رخ داده است و نمی‌خواهم درباره آن‌ها صحبت کنم.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حضور اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه که به امور مالی بپردازند، گفت: ما خیلی استقبال می‌کنیم. برای امور مالی، ۱۰ نفر را هم بگذارند، بهتر است. هر چه نظارت بیش‌تر باشد، بهتر است. ما در سیستم مالی مشکلی نداریم.

او درباره پرداختی‌های باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم گفت: تا جایی که خبر دارم، نزدیک به ۴۰ درصد پرداختی داشتیم.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا مدیرعامل باشگاه استقلال به دوبی سفر خواهد کرد؟ گفت‌: خیر.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برای پرداخت مطالبات استراماچونی به صورت قسطی، مذاکراتی صورت گرفته است؟ گفت: صحبت شده است اما ایشان قبول نمی‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی میان فتح‌الله‌زاده و ساپینتو وجود دارد؟ گفت: این مسائل را فضای مجازی به وجود آورده است. آن‌ها اختلافی ندارند. فتح‌الله‌زاده اگر اختلاف دارد، باید صحبت کند.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا در زمان مدیریت مصطفی آجورلو، اختلافات مالی‌ای در صورت‌های مالی به وجود آمده است؟ گفت: هیچ اختلافی به وجود نیامده است. باشگاه حسابرس دارد و من این مسائل را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha