• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401101811855
  • خبرنگار : 30188

تفاوت های مهم چمن مصنوعی و طبیعی

تفاوت های مهم چمن مصنوعی و طبیعی

چمن مصنوعی از ظاهر و احساس چمن های طبیعی تقلید می کند. در واقع در بازار چمن مصنوعی شما با انواع چمن های سبز و پر پشت و شاداب رو به رو هستید که می توانند بدون کمترین دردسر نصب و نگهداری، دنیایی سراسر شادی و شور و هیجان را به شما هدیه دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از آسیاچمن، شما با انتخاب و خرید چمن مصنوعی متوجه می شوید که چمن هایتان نه تنها هزینه آب مصرفی تان را کاهش می دهند، بلکه در برابر آب و هوا مقاومت بالایی دارند و مکان امنی را برای کودکان و حیوانات خانگی شما مهیا می نمایند، این ها همه در حالی است که فضای سبز همیشگی را در طول سال فراهم می کنند تا تک تک لحظات تان به زیبایی رنگ سبز طبیعت باشد.

تفاوت های چمن مصنوعی با چمن طبیعی در چیست؟

1.نگهداری و رسیدگی کم

برخلاف چمن طبیعی، چمن مصنوعی نیازی به هرس کردن، آبیاری، بذرپاشی، کود دادن و غیره ندارد. چمن مصنوعی به این که رسیدگی و نگهداری و همچنین نظافت بسیار ساده و اندکی دارد و می تواند با این وجود نیز هر فصل از سال ظاهر زیبا و سبز خود را حفظ کند، مشهور و شناخته شده می باشد. اگرچه چمن مصنوعی دردسر نگهداری زیادی ندارد اما به این معنی نیست چشمان خود را روی آن ببندید، مطمئنا با رعایت یکسری نکات مهم رسیدگی به چمن های مصنوعی می توانید طول عمر آن ها را تا سال های سال افزایش دهید.

به طور مثال از یک فرچه برای الیاف خوابیده چمن مصنوعی استفاده کنید و یا از یک دستگاه برگ جمع کن برای جمع آوری زباله و آشغال های سطح چمن استفاده نمایید.

2. بدون نیاز به آفت کش ها

یکی از بزرگ ترین مشکلات چمن طبیعی، خزه است. واقعا کنترل چنین چیزی بسیار سخت و چالش برانگیز می باشد. آفت کش ها، علف کش ها و کودهای شیمیایی مضر نیز به دلیل آسیب هایی که به حیات وحش و انسان ها وارد می کنند، بسیار شناخته شده هستند.

یک راه حل ساده تر با دردسر کمتر، خرید چمن مصنوعی می باشد. البته برای جلوگیری از رشد خزه روی چمن مصنوعی نیز می توانید از پاک کننده های مخصوص این نوع چمن ها استفاده کنید. آنها می توانند یک راه حل محیط زیست دوستانه برای مشکلات خزه و کپک به شما ارائه کنند.

3. به هیچ تجهیزات باغبانی نیاز نیست

برای نگهداری از چمن طبیعی مطمئنا به یکسری تجهیزات نیاز دارید تا همیشه سلامت و زیبایی آن ها را حفظ کنید. این تجهیزات شامل ماشین چمن زنی، دستگاه علف زنی و غیره می باشد که معمولا از بنزین و گازوئیل استفاده می کنند و از آن مهمتر، گازهای گلخانه ای تولید می نمایند. همه می دانیم که گازهای گلخانه ای برای محیط زیست عواقب خطرناک و صدمات جبران ناپذیری به همراه دارد.

به همین دلیل است که خرید چمن مصنوعی یک گزینه محیط دوستانه به شمار می رود، چرا که به هیچ یک از این تجهیزات نیاز ندارد و از همان روز اول سرسبزی و طراوت خود را به رخ می کشد. از این رو با حذف نیاز به تمامی ادوات و ماشین آلات باغبانی، ردپای کربن کمتری از خود به جا می گذارید.

آسیا چمن به عنوان گروه صنعتی کرمان موکت، بیش از 2 دهه است که توانسته است تا در میان رقیبان در بورس چمن مصنوعی به رتبه یک در تولید انواع چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی تحت لیسانس تکنولوژی برتر هلند تبدیل شود. تیم آسیا چمن همواره روی بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا و ارتقای سطح دانش و آگاهی خود تمرکز دارد تا همیشه جایگاه بهترین را از آن خود کند.

آسیا چمن، همیشه سبز

شماره تماس: 41127-021 و 09194006300

www.asiagrass.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha