• دوشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۱ / ۰۰:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401101911977
  • خبرنگار : 50356

مدیر کل پست استان:

جابه‌جایی بیش از ۱۱ میلیون مرسوله پستی در خراسان رضوی

جابه‌جایی بیش از ۱۱ میلیون مرسوله پستی در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل پست خراسان رضوی از جابه‌جایی ۱۱ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۷۳۶ مرسوله (صادره و وارده) در ۹ ماه اخیر سال جاری توسط پست استان خبر داد.

محمدرضا شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مرسولات پستی خراسان رضوی طی سال جاری اظهار کرد: تعداد مرسولات صادره از استان به صورت روزانه ۱۹ هزار و ۶۹ عدد و تعداد مرسولات وارده به استان نیز روزانه ۳۳ هزار و ۹۲۵ عدد بوده است.

وی افزود: پست استان با ۱۰۶۰ فقره قرارداد یکی از بزرگترین استان‌های کشور در انعقاد قراردادهای پستی است. همچنین افزایش ارائه خدمات نیابتی دیگر ادارات و سازمان‌ها توسط پست در دستور کار ما قرار دارد.

شفیعی با اشاره به تعداد آمار قرادادها در سال جاری تصریح کرد: تعداد ۱۹۳ قرارداد جدید در سال جاری پیگیری و به مرحله انجام رسیده است. خراسان رضوی در ترافیک مرسولات بعد از تهران رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل پست خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به رسالت ذاتی شرکت ملی پست، این اداره کل طی یک سال گذشته جهت اجرایی شدن برخی از طرح‌ها توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرکت گاز، آموزش و پرورش، اصناف و... درخواست‌های کدپستی مربوط به ذی‌نفعان این مجموعه‌ها را صادر کرده است.

شفیعی افزود: شهروندان می‌توانند به منظور احراز نشانی به سایت gnaf.post.ir مراجعه و نسبت به اخذ کدپستی و گواهی مربوطه اقدام نمایند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای عملیات برداشت اطلاعات اماکن در نرم‌فزار بهنگام‌سازی بانک کد پستی کشور در سامانه bam (بهنگام‌سازی اطلاعات مکانی)، موزعین هنگام تحویل بسته پستی، تغییرات به‌ وجود آمده اعم از نام کارگاه و نوع فعالیت، نام و نام خانوادگی، شماره طبقه و واحد و شماره پلاک ساختمان را در این سامانه وارد و سپس به ستاد ارسال کنند تا ویرایش‌ها اعمال شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha