• دوشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401101912069
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال:

گیتی‌ها مقابل سرمربی تیم ملی خوش درخشیدند

 گیتی‌ها مقابل سرمربی تیم ملی خوش درخشیدند

ایسنا/اصفهان تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور، مقابل تیم هراز آمل قاطعانه با نتیجه ۳ بر ۰ به پیروزی رسید و تیم هراز را با شکست بدرقه کرد.

هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور،  (یکشنبه، ۱۸ دی‌ماه) با تقابل تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و هراز آمل در سالن مخابرات اصفهان همراه بود، که در نهایت تیم گیتی‌پسند با برتری قاطعانه ۳ بر ۰ تیم هراز را مغلوب خود کرد.

اسامی بازیکنان تیم گیتی پسند: امیر کرمی ، مرصاد آقاجانی، رمضان صحبتی ،محمد باقری، مجید ریگی، حسین ولایی، مهران توانا

سرمربی: سعید عقیلی

اسامی بازیکنان تیم هراز آمل: امیرحسین توخته، مهراب ملکی، مجتبی میرزاجانپور، علی رمضانی، علی حاجی پور، پوریا خانزاده، ابوالفضل قلی‌پور

سرمربی: بهروز عطایی

ست اول:

بازیکنان گیتی‌پسند ست اول را با تمرکز و برتری آغاز کردند و با دفاع های قدرتی و سرویس های سرعتی سعی داشتند تا اختلاف اپتیازی را با تیم رده اولی جدول افزایش دهند.

همچنین تیم هراز با وجود باخت‌های هفته‌های گذشته به قصد برد بازی را آغار کرد و توانست با گرفتن امتیازات اختلاف را کاهش دهد اما شاگردان عقیلی به دنبال جبران امتیازات از دست رفته عملکرد قابل تحسینی از خود نشان دادند.

کرمی با دفاع های بلند بر روی تور مانع ورود توپ هرازی‌ها به زمین گیتی‌پسند شد و با اسپک‌های خوب سعی داشت تا دوباره از میهمان خود فاصله بگیرند. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

ست دوم:

 ست دوم را شاگردان عقیلی با انگیزه بیشتری آغاز کردند و از دست دادن فرصت‌ها توسط بازیکنان هراز آمل موجب شد تا این تیم ۴ امتیاز از میزبان خود عقب بماند، و این اخلاف امتیاز در ادامه افزایش یافت و با وجود جبران امتیازات توسط شاگردان عطایی تیم گیتی‌پسند توانست ست دوم را با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به سود خود تمام کند.

ست سوم:

به گزارش ایسنا، بازیکنان تیم گیتی پسند به قصد شکست تیم رده اول جدول، ست سوم را با برتری قاطعانه آغاز کردند تا بتوانند امتیاز کامل این بازی را نصیب خود کنند، ناکامی شاگردان عطایی در دفاع در برابر سرویس‌های خوب گیتی‌پسند، موجب شد تا گیتی‌پسندی‌ها همانند ست قبل ۱۸ بر ۱۳ از هراز سبقت بگیرند. عملکرد خوب کرمی و اله‌وردیان در بازی نمایشی بود.

 امتیاز آخر این ست نیز با سرویس سرعتی اله‌وردیان به دست آمد تا گیتی پسند در سه ست متوالی قاطعانه با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به برتری برسد و تیم مهمان رده اول جدول را با باخت راهی خانه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha