• دوشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401101912475
  • خبرنگار : 50038

کشف دستگاه گنج‌یاب در ملایر 

کشف دستگاه گنج‌یاب در ملایر 
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف خودروی سواری پیکان حامل دستگاه گنج یاب توسط ماموران پاسگاه انتظامی مهدویه خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی مهدویه شهرستان ملایر حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی سواری پیکان با پنج سرنشین مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق با متعلقات مربوطه کشف شد، خاطرنشان کرد: ارزش اموال کشف شده قاچاق از سوی کارشناسان دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت اطلاع از فعالیت‌های این دسته از افراد سود جو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع رسانی کنند.

فرمانده انتظامی ملایر در بخش دیگری از کشف پنج تن و ۲۵۰ کیلو گرم سنگ سیلیس قاچاق از دو دستگاه خودروی نیسان با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی مهدویه خبر داد و گفت: ماموران این پاسگاه حین گشت زنی به دو دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند که بلافاصله به منظور بررسی دقیق و قانونی آن را متوقف می کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها مقدار پنج تن و ۲۵۰ کیلوگرم کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: با تشکیل پرونده این متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

ساکی در ادامه از کشف میلیاردی لوازم یدکی خارجی خودرو از یک دستگاه نیسان توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی ملایر در راستای مقابله با قاچاقچیان کالا حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، تعداد حدود ۳۰۰۰ قلم انواع لوازم یدکی خارجی خودرو که ارزش آن برابر نظر کارشناسان هفت میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این زمینه به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر به دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت سرقتی با هوشیاری ماموران پاسگاه انتظامی مهدویه اشاره و اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با سارقان ماموران پاسگاه انتظامی مهدویه با انجام تحقیقات و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی یک نفر سارق موتورسیکلت را شناسایی کردند.

وی یادآور شد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی این متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز که دارای سابقه سرقت از یکی از استان های همجوار بود را کشف کردند و با تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha