• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401102012894
  • خبرنگار : 50163

فرماندار ابهر:

ابهر دارای بالاترین نرخ باسوادی استان زنجان است

ابهر دارای بالاترین نرخ باسوادی استان زنجان است

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: بالاترین نرخ باسوادی استان زنجان متعلق به ابهر است.

احمد ذوالقدر شامگاه دیروز (۱۹ دی‌ماه) در جلسه شورای آموزش‌وپرورش ابهر با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، اظهار کرد: اگر ما ذره‌ای از منش و رفتار شهدا را در زندگی خود جاری و ساری کنیم قطعاً در زندگی و مسائل کاری موفق و پیروز خواهیم بود و بسیاری از مشکلات حل خواهد شد لذا باید منش و رفتار شهدا را تمرین کنیم.

وی با اشاره به موضوع سوادآموزی در شهرستان، متذکر شد: ایرادات و مشکلات آموزش‌دهندگان باید احصا و جهت رفع آنها به فرمانداری گزارش شود. همچنین فعالیت‌های مستمر نهضت سوادآموزی نیز در شهرستان باید تداوم داشته و همه مسئولان در بحث دوره تحکیم با اداره نهضت سوادآموزی شهرستان نهایت همکاری را داشته باشند.

این مسئول اظهار کرد: همه مصوبات استانداری در خصوص مدارس شهرستان با هماهنگی ادارات شهرستان پیگیری و به مرحله اجرا رسد تا گام‌های موثری برای بهبود کمی و کیفی آموزش‌وپرورش شهرستان برداشته شود.

ذوالقدر تاکید کرد: همه ادارات و سازمان ها شهرستان موظف‌اند آموزش‌وپرورش را جدی بگیرند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر آموزش‌وپرورش را به تعالی و سر منزل مقصود سند تحول بنیادین برسانیم.

نشت گاز و انفجاز موتورخانه در یکی از مدارس روستایی ابهر 

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ابهر نیز در این جلسه با اشاره به موضوع سوادآموزی در شهرستان، اظهار کرد: در ابهر مرکز یادگیری محلی امید واقع در میدان شهید رجایی در کنار آموزش سواد پایه، مهارت‌های اساسی زندگی، حقوق شهروندی، مهارت‌های فردی و مهارت‌های شغلی را به سوادآموزان آموزش می‌دهد.

مجید مرادی با بیان اینکه دوره‌های نهضت سوادآموزی سه دوره سوادآموزی، تحکیم و دوره انتقال است، افزود: در مراکز یادگیری، امکان آموزش چهل مهارت وجود دارد که با کمک اعضای شورای پشتیبانی شهرستان در تامین مربی و مدرس مهارت‌ها، ۱۵ مورد از مهارت‌ها با موفقیت در سطح شهرستان عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به نشت گاز در یکی از مدارس روستایی ابهر، تاکید کرد: حین انفجار همه دانش‌آموزان در حیاط مدرسه بودند و آسیبی به کسی وارد نشده است تنها معلم این مدرسه در اثر نشتی گاز در موتورخانه مجروح شده است؛ همچنین خبر فرسودگی موتورخانه صحت ندارد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha