• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401102012964
  • خبرنگار : 50214

افتتاح استخر مجموعه کارگری اردکان پس از ۱۱ سال در سفر رئیس جمهور به یزد

افتتاح استخر مجموعه کارگری اردکان پس از ۱۱ سال در سفر رئیس جمهور به یزد

ایسنا/یزد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به بهره‌برداری از چندین طرح ورزشی و رفاهی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: استخر مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران شهرستان اردکان نیز پس از ۱۱ سال به عنوان یکی از دستاوردهای سفر اول رئیس جمهور به استان یزد در سفر استانی آتی بهره‌برداری خواهد شد.

«محمدرضا فلاحتی» در سیزدهمین نشست مدیران شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان در آذرماه سال گذشته مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال جهت تکمیل استخر سرپوشیده کارگران شهرستان اردکان، سالن ورزشی شماره یک شهرستان یزد و مجموعه ورزشی کارگران شهرستان ابرکوه به این اداره کل اختصاص یافت که تاکنون مبلغ ۱۷۸ میلیارد ریال جهت طرح‌های مذکور تخصیص یافته است.

وی با اشاره به این که «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس جمهور را در سفر به یزد همراهی می‌کند، تصریح کرد: از جمله برنامه های سفر وزیر به یزد بهره برداری از استخر مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی کارگران شهرستان اردکان است که این طرح از سال ۱۳۸۹ عملیات ساخت آن با زیربنای ۱۹۰۰ مترمربع و دارای امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، رستوران و کافی شاپ، سونای خشک و بخار، جکوزی گرم و سرد، استخر کودکان و استخر بزرگسلان آغاز شده بود.

فلاحتی اضافه کرد: روند تکمیل این طرح علی رغم گذشت بیش از ۱۱ سال از آغاز عملیات عمرانی آن، در دولت سیزدهم با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به یزد در آذرماه سال قبل، سرعت مضاعف گرفت و با جذب و هزینه کرد مبلغ ۴۱ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۱۴۰۰ و تخصیص مبلغ ۳۴ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۱۴۰۱ از محل تسهیلات سفر، همچنین جذب و هزینه کرد مبلغ ۴۸ میلیارد ریال از محل تسهیلات ماده ۵۶ در دولت سیزدهم، آماده بهره برداری شد.

فلاحتی تاکید کرد: تاکنون به این طرح بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال تخصیص یافته که مبلغ ۱۲۳ میلیارد آن در دولت سیزدهم صورت گرفته و این استخر با ظرفیت ۱۵۰ نفر در هر سانس پذیرای کارگران و مردم شریف اردکان و شهرستان های همجوار خواهد بود.

وی از جمله طرح‌ های سفر را عملیات ساخت ساختمان شماره یک مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان یزد عنوان و گفت: این مجموعه از سال ۱۳۸۸ آغاز و با جذب و هزینه کرد مبلغ ۳۱ میلیارد ریال از محل تخصیص اعتبارات تسهیلات سفر اول رئیس جمهور به یزد، به پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد رسید و با تخصیص مبلغ ۲۸ میلیارد ریال در مرحله دوم تسهیلات سفر در قالب اعتبارات سال جاری، آماده بهره برداری و ارائه خدمات به کارگران ورزشکار و عموم همشهریان است.

وی اضافه کرد: سومین رهاورد سفر اول رئیس جمهور به یزد، تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان ابرکوه با جذب و هزینه کرد مبلغ شش میلیارد ریال بود که این طرح نیز با جذب مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات ماده ۵۶ در دولت سیزدهم به منظور ایجاد زمین چمن و تکمیل سالن چند منظوره شتاب گرفت.

این مسئول افزود: همچنین در مرحله دوم تخصیص اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری در آذرماه سال ۱۴۰۰، مبلغ ۳۸ میلیارد ریال در دیماه سال جاری به این مجموعه تخصیص یافت که با هزینه کرد این مبلغ، علاوه بر اجرای عملیات محوطه سازی مجموعه و احداث ساختمان سرایداری، سالن چند منظوره این مجموعه ورزشی نیز با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع آماده بهره برداری کارگران و مردم شریف ابرکوه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، فلاحتی در پایان از جمله برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یزد را بازدید از طرح بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی سرطان تامین اجتماعی اشاره و تاکید کرد: بازدید از سنگ آهن مرکزی بافق و بهره برداری از چندین طرح آموزشی و فرهنگی از جمله برنامه های سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به یزد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha