• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401102013230
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردستان خبر داد:

برف‌روبی ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های اردستان

برف‌روبی ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردستان گفت: از شب گذشته تاکنون حدود ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان برف‌روبی و نمک و شن‌پاشی شده است.

ابوالفضل کوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تمام نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان از عصر روز گذشته تاکنون در جاده‌های شهرستان در حال انجام برف‌روبی و شن‌پاشی هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸۲ تُن شن و نمک در محورهای شهرستان شامل اردستان - اصفهان، اردستان - نائین، محورهای روستایی برزاوند و پخش شده است، افزود: همچنین از شب گذشته تاکنون حدود ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان برف‌روبی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان گفت: همچنین از شب گذشته تاکنون با تلاش نیروهای راهداری ۱۵ دستگاه خودرو گرفتار در برف جاده‌های این شهرستان امدادرسانی شده است.

کوهی با بیان اینکه اکنون سه اکیپ از نیروهای راهداری در راه‌های مواصلاتی در حالت آماده‌باش هستند، گفت: اکنون تمام محورهای شهرستان برف‌روبی و یخ‌زدایی شده است و در حال حاضر کمبودی برای خدمت‌رسانی در حوزه شهرستان اردستان وجود ندارد.

آماده‌باش نیروهای هلال احمر اردستان

رئیس هلال احمر شهرستان اردستان نیز به ایسنا گفت: نیروهای سازمان هلال احمر در شهرستان اردستان از روز گذشته تاکنون در پایگاه‌های شهرستان و خودروهای امدادی مستقر هستند.

منصور خانی با بیان اینکه سه اکیپ در محورها اردستان - نائین، اردستان - مهاباد و شهر اردستان مستقر هستند، گفت: نیروهای هلال احمر شهرستان اردستان این آمادگی را دارند که در هر موردی از جمله حوادث جاده‌ای، برف و کولاک و بسته شدن راه‌ها، وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی و ... در کنار سایر دستگاه‌ها امدادرسانی کنند.

وی با تأکید بر حفظ خونسردی در زمان بروز حوادث، گفت: شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مردم در زمان حوادث خواهد بود.

تمام راه های اصلی و فرعی اردستان باز است

رئیس پلیس راه شهرستان اردستان درباره آخرین وضعیت راه‌های شهرستان، گفت: اکنون در محورهای اردستان - ظفرقند و اردستان - اصفهان، اردستان - مهاباد و محور بقم در جاده اصفهان شاهد بارش پراکنده و مه گرفتگی رقیق هستیم.

مهدی احمدی با بیان اینکه در اکثر مسیرهای شهرستان شاهد کاهش دید رانندگان هستیم، گفت: به مردم توصیه می‌شود از تردد غیرضروری پرهیز کنند و افرادی که سفر آنها ضرورت دارد حتماً تجهیزات زمستانه سفر همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: اکنون تمام راه‌های اصلی و فرعی اردستان باز است و ماشین‌های سبک و سنگین در تمامی محورهای شهرستان در حال تردد هستند و نیروهای پلیس‌راه در تمامی جاده‌های شهرستان حضور دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha