• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401102013359
  • خبرنگار : 71594

مظلومی:‌ مسئولان برای حل مشکل بیکاری جوانان برنامه راهبردی داشته باشند

مظلومی:‌ مسئولان برای حل مشکل بیکاری جوانان برنامه راهبردی داشته باشند

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی راهکار حل مشکل بیکاری جوانان را اراده ملی و برنامه راهبردی دانست.

به گزارش ایسنا، محمدطلا مظلومی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به رهبری، بیان کرد:‌ ایران صرفا یک جغرافیا و سرزمین نیست،‌ بلکه تمدن کهنی است که ریشه در باورهای دینی مردم دارد. اگر گزندی به ایران و رهبری وارد شود جان خود را برای اعتلای آنها بر طبق اخلاص خواهیم گذاشت.

وی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد:‌ از نظر معیشت روزهای سختی بر مردم گذشت، علیرغم محاسبه دشمن در اغتشاشات، مردم نه تنها با معاندان نظام همراهی نکردند بلکه دست رد بر سینه آنها زدند و اقشار مختلف خصوصا بانوان نشان دادند که پیاده نظام جریانی جز رهبری نیستند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد:‌ بیکاری جوانان از یک مقوله اجتماعی و معیشتی فراتر رفته و حوزه امنیت را نیز درگیر خود کرده است که راهکار آن اراده ملی و برنامه راهبردی است.

مظلومی افزود:‌ مردم از سر بی پناهی به شما پناه آورده اند، اما مردم از دولتمردان عمل انقلابی و بن بست شکنی انتظار دارند، لذا دولت با شفاف سازی در بازار سرمایه قیمت ارز ، دلار، خودرو، کالا و مسکن با یک برنامه مدون به مردم پاسخ دهد تا دیوارهای بی اعتمادی بین مردم و مسئولین فرو بریزد.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه اش بیان کرد:‌ خوزستان با داشتن بیشترین نقش در اقتصاد دارای نرخ بالای بیکاری است که دو مقوله ثروت فراوان خدادادی و بیکاری ذهن مردم حوزه انتخابیه را به خود معطوف کرده است، لذا جوانان حوزه انتخابیه حق مسلم به رسمیت شناخته شده خود را می خواهند.

مظلومی یادآور شد:‌ نمایندگان مردم خوزستان از عدم اعتبار فاز دوم طرح ۵۵۰ هکتاری مقام معظم رهبری و عدم پرداخت تسهیلات تکلیفی تبصره های ۱۶ و ۱۸ گلایه مندند.

وی در ادامه به وزرای راه و  شهرسازی، آموزش و پرورش، اقتصاد،‌ کشاورزی، نفت و میراث فرهنگی تذکراتی داد و رفع مشکلات حوزه انتخابیه اش را از آنها خواستار شد.

وی در پایان خطاب به مسئولان قوه قضائیه گفت: یک سال از تصادف زنجیره ای بهبهان گذشت، اما پرونده آن تعیین تکلیف نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha