• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401102013407
  • خبرنگار : 71594

هشدار نماینده شهربابک در خصوص پیامدهای «نفوذ» در مسائل مختلف کشور

هشدار نماینده شهربابک در خصوص پیامدهای «نفوذ» در مسائل مختلف کشور

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیامدهای «نفوذ» در سطوح مختلف کشور هشدار داد و گفت:‌ امروز تبعیض در برخی موارد مردم را ناراضی کرده است.

به گزارش ایسنا، مصطفی رضا حسینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تاریخ گواه است که هرگاه در هر سرزمینی نعمت رهبری وجود داشته است، دشمنان به راحتی نتوانسته اند در آن رخنه و خدعه کنند. امروز ایران اسلامی از نعمت رهبری بصیر، عالم و بهره مند است که دلیل کینه بدخواهان همین است که ایشان با هوشیاری توطئه ها را پیش بینی و هشدار داده و خنثی می کند.

وی در خصوص اشارات رهبری به واژه «نفوذ» عنوان کرد: ایشان بارها از واژه نفوذ استفاده کردند و آن را به همه هشدار داده اند. دلیل آنچه امروز شاهد هستیم بی توجهی برخی مسئولان و دست اندرکاران به دستورات و نصایح و دلسوزی های رهبری است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در خصوص کلمه نفوذ و دامنه و وسعت آن تصریح کرد:‌ آنجا که سعی دارند بین شیعه و سنی و بین ادیان الهی دودستگی ایجاد کنند حتما پدیده نفوذ اتفاق افتاده است. آنجا که کشاورز، عشایر و دامدار نمی توانند از تسهیلات حوادث،‌ سرمازدگی و سیل بهره مند شده و معترض می شوند باید به دنبال نفوذ بود. نفوذی که نمی خواهند یا نمی گذارند کاری انجام شود و مسئول مربوطه یا ناتوان و نفوذی است و یا بخیل است.

رضاحسینی افزود: آنجا که گرانی بیداد می کند و مردم توان تامین نیازهای اولیه خود را ندارند و از آینده مبهم اقتصادی بیمناک هستند پروژه نفوذ در اقتصاد داریم و دست اندرکاران یا ناتوانند یا نفوذی هستند. آنجا که تفاوت حقوق کارگران و کارمندان را داریم و هر روز فاصله طبقاتی بیشتر می شود و به کف خیابان می رسد، باز هم از نفوذ باید ترسید و باید چاره اندیشی کرد. آنجا که مقامات تنگه احد انقلاب که مردم هستند را رها کرده و برای جمع آوری قدرت و ثروت گوی سبقت را از یکدیگر می ربایند و از هر ابزاری برای بیرون کردن رقیب بهره می برند یک نوع نفوذ صورت گرفته است. همچنین جایی که مردم را به دسته های سیاسی تقسیم می کنیم و در خانواده ها دعواهای اصولگرایی و اصلاح طلبی راه می اندازیم و دایره انقلاب تنگ تر می کنیم،‌ نفوذ در شکل خطرناک ظاهر می شود.

وی با بیان اینکه نفوذ تنها جاسوس بازی نیست بلکه بازی جاسوسان و طراحان آن را خوردن نیز نفوذ است، عنوان کرد:‌ اگر امروز بانک ها با پول مردم فربه شده و در دادن تسهیلات از پول خود مردم به آنها دریغ می کنند و جان بیچارگان را به لب می رسانند حتما نوعی نفوذ را باید جست و جو کرد. اگر امروز به بخش های خصوصی و سرمایه گذاران این بخش بی مهری می شود و آنها را به خارج از کشور هدایت می کنند باید ردپای نفوذ را در راندن سرمایه ها و فرصت ها جست و جو کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتیاد به سنین پایین جامعه رسیده و فساد اخلاقی بیشتر شده است، یادآور شد: صداوسیما هیچ برنامه ای ندارد. برای هیچ پروژه ای پیوست فرهنگی نداریم و انتظار داریم جوانان و نوجوانان با تکنولوژی جدید به سمت برنامه های تدوین شده به سمت دشمن نروند. تمام فیلم ها و سریال ها بر پایه های یک شبه ثروتمند شدن، فقر، طلاق و ادبیات غیر اخلاقی خانواده است،‌ حال چگونه می توانیم نسل جدید را با این مقوله ها تربیت کنیم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ امروز جامعه فرهنگیان در ابتدایی ترین مسائل خود مانده اند و نیاز به همراهی دارند که باید فکری به حال آنها کرد. امروز علیرغم همه محبت هایی که به برخی کشورهای همسایه کردیم، دیدیم که چگونه به ما خیانت کردند و در بحث ورزشی نیز به تمامیت ارضی و سیاسی ما جسارت کردند. تاریخ گواه است که این سرزمین همواره از نفوذ ضربه خورده است.

رضاحسینی تذکراتی نیز به وزرای میراث فرهنگی، کار و صمت داد و تاکید کرد: کشور نیازمند آسیب شناسی سیاسی و اجتماعی است و باید پیشگیری قبل از درمان داشته باشیم. همچنین دولت از ظرفیت مجلس بهره ببرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha