• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401102013439
  • خبرنگار : 50463

در گفت‌وگو با ایسنا مطرح شد؛

سفرهای طولانی در زمان‌های کوتاه دغدغه اصلی تیم‌های لیگ‌برتری/ سلامت بازیکنان اولویت است

سفرهای طولانی در زمان‌های کوتاه دغدغه اصلی تیم‌های لیگ‌برتری/ سلامت بازیکنان اولویت است

ایسنا/یزد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با بیان این که امیدوارم لیگ برتر به همین شکل تداوم داشته باشد و بازیکنان بدون مصدومیت لیگ را ادامه دهند، گفت: قطعاً رسیدن به بازی بعدی همراه با سلامتی کامل بازیکنان، بیشترین دغدغه تیم‌هاست.

«محمد رضا تندروان» در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه سلامت همه بازیکنان در مسابقات و سفرها در الویت است، گفت: امیدوارم لیگ به همین شکل ادامه داشته باشد و بازیکنان بدون مصدومیت ادامه دهند، قطعا رسیدن به بازی بعدی همراه با سلامتی کامل بازیکنان، بیشترین دغدغه تیم ها است.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد باتوجه به پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل تیم شهرداری گنبد در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال، گفت: برای این بازی کاملا آماده حاضر شدیم و میدانستیم در جدول به این برد نیاز داریم، بازیکنانی که در این بازی از آن‌ها استفاده کردیم همه در اختیار و عالی کار کردند و بابت این پیروزی به بازیکنان و کادر شهداب تبریک می‌گویم.

وی درباره عملکرد تیم شهداب یزد در بازی مقابل شهرداری گنبد، افزود: تیم گنبد در آغاز بازی مارا تحت فشار قرار داد، البته توقع این بود که در شهر گنبد این اتفاق بیشتر رخ‌ دهد ولی خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفت، من خبری از داخل تیم گنبد ندارم اما میدانم که این تیم پتانسیل بالایی دارد و و از تیم شهرداری گنبد در آینده اخبار بهتری خواهیم شنید.

تندروان با اشاره به بازی روز چهارشنبه ۲۱ دیماه  در مقابل تیم گیتی‌پسند، گفت: بازی بعدی‌مان با گیتی پسند است، اما در حال حاضر دغدغه ما این است که بتوانیم سفرهارا به سلامت به پایان رسانیم چراکه اکنون هم چند نفر از بازیکنان ما با سرماخوردگی درگیر هستند و حتی یکی از بازیکنان تاثیرگذار را به این سفر نیاوردیم، بیشتر دغدعه داریم بازیکنان را به سلامت به شهرخودمان برسانیم، تمرین کنیم و سپس به تیم گیتی‌پسند فکر کنیم و آنالیز انجام دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد عنوان دار مقام قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم لیگ به همین شکل ادامه داشته باشد و بازیکنان بدون مصدومیت ادامه دهند، قطعا رسیدن به بازی بعدی بیشترین دغدغه تیم ها است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha