• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401102013494
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان عنوان کرد:

احتمال تغییر زمان پروازهای گرگان/ تماس با اطلاعات پرواز پیش از عزیمت به فرودگاه

احتمال تغییر زمان پروازهای گرگان/ تماس با اطلاعات پرواز پیش از عزیمت به فرودگاه

ایسنا/گلستان مدیرکل فرودگاه‌های گلستان با تاکید بر اینکه مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه گرگان با اطلاعات پرواز تماس بگیرند، گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم در کشور، احتمال تغییر در زمان پروازها دور از انتظار نیست.

علی متانت صبح امروز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به صدور اطلاعیه هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی و بارش برف و باران و نامساعد بودن شرایط جوی در اکثر مناطق کشور، اظهار کرد: مسافران جهت کسب اطلاع از زمان دقیق انجام پرواز و قبل از عزیمت به فرودگاه شهدای گرگان با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از پاسخگویی شبانه‌روزی سامانه ۱۹۹ "شماره تلفن اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان" خبر داد و خاطرنشان کرد: پروازهای داخلی و خارجی به شکل مداوم و طبق برنامه از این فرودگاه انجام می‌شود و مسافران می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات دست‌اندرکاران فرودگاه اطلاعات دقیق پروازهای خود را از طریق این شماره کسب کنند.

وی با تاکید بر اینکه انجام ایمن پروازها مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان است، افزود: صبر و شکیبایی مسافران در چنین روزهایی که شاهد شرایط جوی خاص و بارش نزولات آسمانی هستیم، زمینه‌ساز ارائه خدمات بهینه است.

احتمال تغییر زمان پروازهای گرگان/ تماس با اطلاعات پرواز پیش از عزیمت به فرودگاه

متانت به پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه گرگان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پروازهای داخلی تهران، مشهد، زابل، عسلویه، زاهدان، کیش و پروازهای خارجی نجف‌اشرف عراق و آکتائو قزاقستان با برنامه در حال انجام است.

وی همکاری شرکت‌های هوایی برای افزایش پروازها و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به هم‌استانی‌ها و هموطنان را قابل توجه دانست و تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی آسمان، پارس‌ایر، پویا، ایران‌ایر، قشم‌ایر و کیش‌ایر اقدام به برقراری پرواز از سایر فرودگاه‌ها به مقصد گرگان و بالعکس کرده‌اند.

گفتنی‌است، فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان از فرودگاه‌های مهم شمال کشور است که علاوه بر پروازهای داخلی، پروازهای خارجی برای جابجایی حجاج به کشور عربستان و زائران عتبات عالیات به کشور عراق از طریق آن انجام می‌شود.

این فرودگاه امروز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ با ۹ پرواز ورودی و ۹ پرواز خروجی و فردا چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ با ۱۰ پرواز ورودی و ۱۰ پرواز خروجی، پرترافیک‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند.

پروازهای خارجی به مقصد بندرآکتائو قزاقستان و نجف‌اشرف عراق روز چهارشنبه طبق برنامه از این فرودگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha