• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401102013536
  • خبرنگار : 30188

دانلود فصل دوم قسمت چهارم سریال پوست شیر از آپ مدیا

دانلود فصل دوم قسمت چهارم سریال پوست شیر از آپ مدیا

برای دانلود قانونی قسمت چهارم فصل دوم سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های خرید قانونی قسمت 4 فصل 2 پوست شیر با بالاترین کیفیت از وب‌سایت آپ مدیا منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از آپ مدیا، قسمت جدید پوست شیر از فصل دوم سریال هر هفته چهارشنبه 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و فیلم‌نت پخش می‌شود. از بازیگران سریال پوست شیر فصل دوم به هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی می‌توان اشاره کرد.

دانلود فصل دوم قسمت چهارم سریال پوست شیر از آپ مدیا

دانلود قسمت 4 فصل 2 پوست شیر

درباره سریال پوست شیر:

پوست شیر یکی از سریال نمایش خانگی در ژانر درام جنایی و خانوادگی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی محمودی و رضا بهاروند است. فصل اول این مجموعه در ۱ مهر ۱۴۰۱ و فصل دوم در ۳۰ آذر از شبکه نمایش خانگی و دانلود قانونی سایت فیلم آپ مدیا آغاز شد.

داستان سریال پوست شیر:

پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. همسر نعیم طلاق می‌گیرد و سال‌ها است که با مردی دیگر زندگی مشترک دارد و ساحل نیز همان مرد را پدر خطاب می‌کند. اما بعد از آزادی نعیم رابطه‌اش با او شکل می‌گیرد.

پخش سریال پوست شیر:

قسمت چهارم فصل دوم سریال پوست شیر این هفته چهارشنبه هشت صبح از شبکه نمایش خانگی ، فیلم‌نت و آپ مدیا به صورت قانونی پخش می‌شود. هم اکنون برای دانلود فیلم و سریال‌های بیشتر شبکه نمایش خانگی و فیلم‌های رایگان خارجی روز دنیا با مراجعه به نشانی https://upmedia.movie/series از آخرین و جدیدترین دانلود سریال‌ها استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۵:۱۵

اره..... باش..... جانان...